1 2 3 4 5

Obserwatorzy

6 marca 2013

Oliwka na rozszerzone naczynka z olejkiem różanym Dr Beta - opinia




Dzięki uprzejmości Pani Magdaleny przedstawicielki marki Cassolette - wyłącznego dystrybutora kosmetyków Dr Beta w Polsce uzyskałam możliwość wypróbowania Oliwki ß na poszerzone naczynka należącej do Serii Różanej ß.

Mój dzisiejszy post dotyczył będzie recenzji powyższego produktu. 

Zapraszam. 







 

 

 

Seria Różana to kosmetyki ze składem olejku różanego i neroli, które przeznaczone są do skóry suchej, wrażliwej z rozszerzonymi naczynkami.

Doskonale pielęgnują skórę - dobrze się wchłaniają, głęboko nawilżają i delikatnie natłuszczają skórę, poprawiając ogólny wygląd skóry. Ponadto zmniejszają zaczerwienienia i podrażnienia oraz zapobiegają powstawaniu nowych podrażnień.


Dzięki serii różanej będziesz pachnieć różą i kwiatem pomarańczy :) Brzmi kusząco prawda?





 

 

 

 

Według producenta:


  • Oliwka do stosowania na rozszerzone naczynia - poza olejkiem różanym zawiera naturalny olejek neroli (z kwiatu pomarańczy Citrus bigaradia) i naturalny olej z nasion winogron bogaty w witaminę E zwaną witaminą młodości.

  • Polecana jest do pielęgnacji skóry suchej, mieszanej, normalnej, skłonnej do rozszerzonych naczyń włosowatych oraz z wrażliwymi naczyniami na twarzy i kończynach dolnych. 

  • Oliwka wyraźnie rozjaśnia skórę i zmniejsza wrażliwość naczyń. 

  • Delikatnie natłuszcza. 

  • Zalecana jest również jako ochrona skóry twarzy w okresie mrozów.

 

 

 Skład produktu:



 

 

 

 

 

 

Moje spostrzeżenia:

 

  •  Bezbarwna ciecz o niezbyt oleistej konsystencji i przemiłym różanym zapachu

  • Świetnie natłuszcza a zarazem nawilża

  • Niweluje wszelkie skórne przesuszenia

  • Nadaje się jako olejek do kąpieli

  • Służy do natłuszczania skóry twarzy w czasie mrozów - chroni tym samym przed pękaniem naczynek

  • Nie zawiera konserwantów, sztucznych barwników

  • Olejek neroli posiada właściwości odmładzające, napinające i odżywiające  skórę  suchą i mieszaną. Świetnie się nadaje również do cery tłustej, gdyż ma silne właściwości sebostatyczne – normalizujące wydzielanie sebum. Pomaga likwidować rozstępy po ciąży lub nagłej zmianie masy ciała. Ułatwia szybką regenerację skóry.  Likwiduje trądzik różowaty i redukuje wypadanie włosów.  Leczy łupież.

 

 

 

 

 

 

 

 

Podsumowanie:

Oliwka na rozszerzone naczynka z olejkami różanym i neroli jest naturalnym produktem stosowanym w pielęgnacji skóry twarzy jak i innych części ciała z widocznymi naczynkami. Jednak ja nie zauważyłam, aby jakoś specjalnie uszczelniał naczynka krwionośne, za to świetnie nawilża i regeneruje skórę. Dodawałam kilka kropel olejku do kąpieli, która była aromatycznym ukojeniem dla duszy i ciała. Zauważyłam ponad to, że skóra stała się miękka i znikły wszelkie przesuszenia (łokcie, kolana, pięty). Ja stosuję ją do masażu, daje poślizg co znacznie ułatwia pracę masażysty :)

 

 

 

 Jeśli interesuje Was medycyna naturalna, aromaterapia bądź ciekawi jesteście asortymentu Dr Beta koniecznie musicie zajrzeć na stronę producenta tutaj.


Warto również być Fanem Dr Beta na Facebooku.

 

 

 

 

 

 

Dziewczyny znacie produkty Dr Beta?

Używacie olejków do ciała?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 komentarze :

  1. Bardzo lubię oliwki i olejki do ciała, ja jednak je stosuję, ale na włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O taka oliwka by mi się bardzo przydała! To coś dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja osobiście oliwek nie uzywam ale ta wygląda na bardzo dobrą :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...