1 2 3 4 5

Obserwatorzy

31 marca 2013

Palmer's Cocoa Butter Formula, kakaowy nawilżający balsam do ciała - opinia






Ostatnio czytam wiele porad i informacji w jaki sposób poprawić wygląd i kondycję skóry po zimie. Szukałam kosmetyku, który zregenerowałby skórę a jednocześnie dopieścił zmysły zapachem, tak by jego aplikacja stała się czystą przyjemnością a nie obowiązkiem. Przedstawiam Wam kosmetyk, który przygotuje naszą skórę na powitanie wiosny - Kakaowy nawilżający balsam do ciała Palmer's.
Dzięki uprzejmości Drogerii Internetowej BodyLand.pl z którą nawiązałam jakiś czas temu współpracę i wspominałam Wam o niej w poście m.in. tutaj, otrzymałam do przetestowania oraz zostałam poproszona o wyrażenie swojej opinii o  tym kosmetyku. Testowałam go pod różnymi względami, wcierałam w suchą skórę dłoni, ciała, potraktowałam również nim rozstępy - jak sobie poradził?

Przeczytacie o tym dalej. Zapraszam










Według  producenta:

  • Coccoa Butter Formula  to Gama profesjonalnych  dermokosmetyków na bazie masła kakaowego wzbogacona witaminą E przeznaczona do pielęgnacji ciała, dłoni, skóry twarzy i ust. Bogata, unikalna formuła zapewnia prawidłowe nawilżenie i natłuszczenie skóry, pozostawiając skórę gładką i wyjątkowo miękką w dotyku
  • Unikalna formuła na bazie masła kakaowego wzbogacona witaminą E o wyjątkowym działaniu nawilżającym i natłuszczającym, dzięki czemu skóra staje się miękka i gładka. Formuła balsamu stworzona do wyjątkowo wrażliwej skóry, eliminuje objawy suchości, przywraca odpowiednią gładkość i miękkość zapobiegając podrażnieniom, zaczerwienieniom i rozstępom skóry. Idealny balsam nawilżający po opalaniu, może być stosowany w okresie ciąży i laktacji.
  • Sposób użycia: Stosować delikatnie wmasowując balsam w duże powierzchnie skóry każdorazowo w razie potrzeby.
  • Pojemność: 400 ml
  • Cena:  27,50zł














Skład produktu:







Moje spostrzeżenia:

  • Balsam o kremowej barwie, lekkiej konsystencji i przepięknym ciasteczkowym zapachu
  • Szybko się wchłania
  • Nie pozostawia na skórze tłustego, lepkiego filmu
  • Mnie nie uczulił - mimo tego, że posiada kilka substancji, które mogą powodować alergie
  • Nie zawiera parabenów
  • Świetnie nawilża a zarazem natłuszcza skórę
  • Po wchłonięciu preparatu skóra jest jedwabiście gładka i miękka
  • Trochę się zawiodłam ze względu na skład produktu, gdyż ma rewelacyjne działanie a sztuczne barwniki są tutaj zbędne










Trochę zmartwił mnie fakt, że produkt posiada w składzie Parafinę - Mineral Oil, gdyż słyszałam o nim same niedobre rzeczy, dlatego postanowiłam poszukać w Internecie informacji na temat jego szkodliwości, ku mojemu zdziwieniu na stronie http://www.kosmopedia.org, przeczytałam, że jest całkowicie bezpieczny dla skóry.
  • "Przeciwnicy związków z grupy parafin dowodzą, że parafiny są związkami toksycznymi, całkowicie obcymi dla naszego organizmu, a po aplikacji na skórze „powodują zapychanie porów, uniemożliwiają skórze oddychanie, co prowadzi do kumulowania się toksyn w organizmie” Sugerują również, że w wyniku regularnego stosowania kosmetyków na skórę może dochodzić do kumulowania się tych związków w organizmie człowieka, zwłaszcza wątrobie, nerkach i węzłach chłonnych, i prowadzić do przewlekłych chorób" - to mit
  • A to fakt:

    "Wazelinę, czy olej parafinowy charakteryzuje bardzo wysoki poziom bezpieczeństwa. Składniki te działają wyłącznie powierzchniowo – po aplikacji na skórę nie wnikają do warstwy rogowej, a tym samym do żywych warstw skóry. Dlatego nie mogą wywoływać podrażnień i alergii. Parafiny nie kumulują się w organizmie. Olej parafinowy od dawna stosowany był doustnie jako lek na zaparcia.
    Działanie kosmetyczne parafin jest powierzchniowe: związki te jednocześnie tworząc film na powierzchni skóry, natłuszczają skórę i silnie nawilżają. Ogromną zaletą jest również ich bardzo wysoka stabilność.
    Wszystkie te cechy sprawiają, że są to bardzo cenne składniki dla produktów farmaceutycznych i kosmetyków, dla cer wrażliwych i dziecięcych, których zadaniem przede wszystkim jest działanie ochronne oraz wspomagające przywrócenie skórze naturalnych funkcji.
    Nie jest również prawdą, że stosowanie parafin uniemożliwia skórze oddychanie. Człowiek nie oddycha przez skórę, a zatem nie można zaburzyć procesu oddychania aplikując wazelinę, czy olej parafinowy na skórę.
    Bezpieczeństwo stosowania wazeliny i oleju parafinowego jest potwierdzone wieloma badaniami."

Tak czy inaczej producent nie zataił występowania parafiny w składzie, a może my zbyt pochopnie też oceniamy właściwości niektórych substancji sugerując się zdaniem innych?





Skóra przed aplikacją








W trakcie aplikacji:






Po aplikacji:





Podsumowanie:
Kakaowy balsam nawilżający firmy Palmer's perfekcyjnie spełnia swoje zadanie. Świetnie nawilża a zarazem lekko natłuszcza skórę. Po aplikacji  momentalnie wchłania się w skórę tworząc lekką, tłustawą barierkę ochronną. Jego cechą charakterystyczną jest zapach - przyjemny ciasteczkowo-kakaowy aromat, który dość długo utrzymuje się na skórze. Balsam zazwyczaj aplikuje na noc przed snem, a rano skóra nadal pachnie. Przy codziennym stosowaniu skóra staje się miększa, gładsza, wszelkie przesuszenia znikają. Nie zauważyłam żeby kosmetyk jakoś specjalnie działał na rozstępy, ale myślę, że mógłby im zapobiec - gdyby codziennie wsmarowywać go w skórę, ta stałaby się bardziej nawilżona a tym samym bardziej podatna na rozciąganie. Zmartwił mnie trochę fakt, że balsam posiada kilka chemicznych substancji,  które mogą wywołać uczulenie. Według składu produktu, na etykiecie zajmują ostatnie pozycje, więc jest ich najmniej. W moim przypadku kosmetyk ten nie spowodował alergii, wręcz pomógł mojej przesuszonej skórze.


Polecam go ze względu na działanie oraz piękny kuszący zapach.

Ja z pewnością zakupię go ponownie.



Produkt dostępny jest w Drogerii Internetowej BodyLand w bardzo atrakcyjnej cenie. Znajdziecie tutaj również wiele innych, ciekawych, wartościowych kosmetyków.

Warto przy tym zaznaczyć, że dzięki polubieniu Fanpage'a BodyLand na Facebooku będziecie na bieżąco ze wszystkimi promocjami oraz konkursami organizowanymi przez sklep.





Dziewczyny co sądzicie o tym kosmetyku?
Lubicie produkty firmy Palmer's?




6 komentarzy :

  1. Bardzo ciekawy produkt, zachęcająca recenzja Anusiu ;) Co do parafiny, to rzeczywiście wiele o niej mówią negatywnego, ja jednak ni miałam nigdy kłopotów z tym składnikiem, na moją skórę działa całkowicie normalnie, może jednak warto zachować zdrowy rozsądek i nie obawiać się wszystkiego " co straszne " ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo znajomych poleca właśnie Palmersa jako środek na rozstępy. Ja już staram się nie sugerować składem kosmetyków, bo to czasem już przesada, jeśli coś mi nie podpasuje, wtedy dopiero analizuję dokładnie skład i szukam co mogło u mnie spowodować problem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam krem do rąk z tej firmy i też ma świetny zapach :) tego produktu nie używałam!

    OdpowiedzUsuń
  4. zdecydowanie dlugo juz czaje sie na te produkty i gdyby byly bardziej dostepne pewnie mialabym je w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszamy do naszego sklepu internetowego: www.palmers.sklep.pl. Oferujemy największy asortyment dermokosmetyków Palmer's.

      Usuń
  5. Dziękujemy za pozytywną opinię o naszym produkcie! Oferujemy największy asortyment dermokosmetyków Palmer's. Zapraszamy do zakupów: www.palmers.sklep.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...