1 2 3 4 5

Obserwatorzy

14 marca 2013

Piękne nogi na wiosnę? Krem do depilacji dla skóry wrażliwej Evoluderm




"Chcę oglądać twoje nogi (nogi, nogi, nogi)
Chcę byś założyła mini (mini, mini, mini)..." 



Podśpiewuję sobie pisząc tego posta, chodź za oknami mróz i śnieg, to czuję, że już całkiem w niedalekiej przyszłości odziejemy sukienki, spódniczki, krótkie spodenki, japonki....hmmm z japonkami chyba ciut dłużej musimy poczekać, alee nie wykluczamy takiej opcji, żeby wiosna okazała się taka ciepła :) 

Do czego zmierzam? Otóż wiosna kojarzy się z ciepłem, sukienkami no i zadbanymi nogami.

Chodzi o depilację. Dlatego też przedstawiam Wam mojego dzisiejszego bohatera - Krem do  depilacji z naturalnym masłem shea i aloesem do skóry wrażliwej firmy Evoluderm. 






 

 

 

Według producenta:

 

  • Fresh Aloe Vera Cream DEPILATORY | 150ml 

  • Krem do depilacji to idealny sposób na szybkie pozbycie się zbędnego owłosienia. 

  • Efektem depilacji będziesz mogła się cieszyć aż do 7 dni. 

  • Wyjątkowa formuła kremu wzbogacona witaminami A,E i F oraz odżywczymi składnikami masła shea pozostawia skórę miękką, gładką i doskonale nawilżoną. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sposób użycia:

 

1. Nałóż warstwę kremu na czystą i suchą skórę używając załączonej do opakowania szpatułki

2. Po 5-6 min. sprawdź szpatułką na niewielkim obszarze skóry czy włoski dają się z łatwością usunąć. Jeżeli nie odczekaj jeszcze kilka minut, jednak nie pozostawiaj kremu na skórze dłużej niż 15 min.

3. Usuń krem używając szpatułki, następnie dokładnie zmyj pozostałości kremu ze skóry ciepłą  wodą. Nie używaj mydła, nie trzy skóry ręcznikiem by uniknąć podrażnień.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Skład:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Moje spostrzeżenia:

  • Produkt o kremowej konsystencji i beżowej barwie, przy wyciskaniu z tuby pachnie nie miło siarkowo-amoniakalnym aromatem przez który przebija się migdałowa nutka - po zmyciu preparatu skóra nóg pięknie pachnie

  • W zestawie dostępna jest bardzo praktyczna szpatułka

  • Krem można stosować na okolicę bikini, nóg oraz pod pachami

  • Niestety zawiera szkodliwe prababeny, dlatego nie zdecydowałam się na aplikację w okolicy pach i bikini.

  • Skóra po zmyciu preparatu jest miękka, nawilżona, gładka

  • Usuwa znaczną część niechcianych włosków

  • Efekt gładkich nóg utrzymywał się u mnie 3dni

  • Brakuje mi informacji na etykiecie jaką ilość preparatu nakładać

  • Krem łączy się z usuniętymi włosami tworząc bryłę, osadza się na wannie - bardzo ciężko zmyć to połączenie

  • Posiada Kwas tioglikolowy - który nadaje preparatowi siarkowy zapach (brakuje tej informacji w polskiej etykiecie)

  •  Posiada w składzie:  CI 19140 - mocno alergizujący barwnik pochodzenia chemicznego. "Cytrynowożółty, azowy, rozpuszczalny w wodzie . Używany m.in. w kosmetyce, w przemyśle spożywczym jak i do farbowania lekarstw.Najczęściej wywołuje alergie u osób, które nie tolerują aspiryny (kwas acetylosalicylowy) lub są alergikami. Mogą wystąpić objawy takie jak wysypka, złuszczenie skóry, problemy z oddychaniem i wzrokiem."

  • Mnie nie uczulił

  • Efekt gładkich nóg - gwarantowany

  • Najlepszy efekt jaki osiągnęłam używając kremu do depilacji ze wszystkich

  • Przy dwóch aplikacjach zużyłam pół tuby kremu













Wyhodowałam specjalnie na okazję testowania bujną "czuprynkę"  :) Jak widać również na zdjęciu skóra moich nóg jest sucha i szorstka.









Aplikacja. 

W sumie to zabrakło mi informacji na etykiecie jaką ilość preparatu należy nałożyć. 

Ja nałożyłam go tak i tyle żeby pokrył całkowicie włoski.












Preparatem pokryłam tylko kawałek nogi, dla porównania część włosków zostawiłam.









Zebrana szpatułką masa, którą bardzo ciężko zmyć z wanny.











Efekt końcowy:  W większości włoski usunięte, gładka, nawilżona, miękka  skóra bez podrażnień.











 

 

 

 

Tutaj widoczne efekty przy aplikacji kremu na obie nogi.













Podsumowanie:

Krem do  depilacji z naturalnym masłem shea i aloesem do skóry wrażliwej firmy Evoluderm świetnie spełnia swoją rolę. Przy aplikacji krem brzydko pachnie siarkowym aromatem, jednak po jego spłukaniu ciepłą wodą  jest zastępowany przepięknym migdałowym zapachem. Dzięki szpatułce załączonej do opakowania w łatwy sposób się go aplikuje, jednak mi zabrakło informacji na etykiecie jaką porcję kremu użyć. Preparat zawiera konserwanty i może uczulać. To ważna informacja dla alergików. Jednak przy jego zastosowaniu można się cieszyć efektem gładkich nóg i nawilżoną skórą. Jak dla mnie jest najlepszym kremem depilującym jakiego używałam do tej pory. Szczerze polecam.


Sugerowana przeze mnie cena preparatu to ok. 30zł



Więcej informacji na temat tego jak i innych produktów Evoluderm znajdziecie na stronie producenta tutaj oraz na Fanpage'u Evoluderm na Facebooku.


Zapraszam.




Dziewczyny używacie kremów do depilacji?

Może miałyście okazje stosować krem depilacyjny marki Evoluderm?

Jakie są Wasze wrażenia?








6 komentarzy :

  1. Na pewno widać efekty na zdjęciu

    OdpowiedzUsuń
  2. no no ale nogi:) a krem wydaje sie super. Ciekawa jestem po jakim czasie odrastają włoski i czy sa mocne czy co raz słabsze

    OdpowiedzUsuń
  3. stosuję krem do depilacji revitol hair removal ze sklepu http://www.revitolhairremoval.pl/ i wydaje mi się, że za każdym razem odrastają słabsze włoski. korzystam dopiero od miesiąca, ale mam nadzieję, że po jakimś czasie włoski nie będą odrastać tak szybko. z samego kremu jestem bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  4. Też zastanawiam się nad zakupem tego kremu revitol. Ostatnio natknęłam się na niego w internetowym rankingu http://depilacjakrem.pl/ , gdzie zajął 2 miejsce wśród najlepszych środków do depilacji. Jest trochę drogi, ale nie mam zamiaru stosować go od razu na całej powierzchni ciała. Słyszałam już o nim wiele pozytywnych opinii, pojawia się praktycznie przy każdym temacie depilacji, więc jego zakup nie będzie raczej wyrzuceniem pieniędzy w błoto.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...