1 2 3 4 5

Obserwatorzy

8 marca 2013

Pieluszki dla niemowląt (4+) BabyDream - opinia

Każdy rodzic wie, że największy problem sprawia wybór odpowiednich pieluszek dla swojego dziecka. W pewnym momencie pojawia się mnóstwo pytań i wątpliwości, na które musimy niestety odpowiedzieć sobie sami. O tym jak ciężko trafić na idealnie dopasowane pieluszki pod względem jakości i rozmiaru, przekonałam się na własnej skórze. Po przetestowaniu wielu rodzajów pieluszek znalazłam markę w 100% odpowiadającą mym oczekiwaniom - BabyDream.


Dzięki uprzejmości serwisu Wizaż.pl uzyskałam możliwość przetestowania Rossmanowskich pieluszek BabyDream Premium Maxi Plus w rozmiarze 4+.

 

 

 

 








Według producenta:

  

  • Pieluszki jednorazowe przeznaczone dla dzieci o wadze od 9 do 20 kg. 

  • Ulepszony zamek na rzep: gwarantuje lepszą przyczepność również przy ponownym zamknięciu, zaś szczególnie elastyczne zamki zapewniają perfekcyjne przyleganie podczas zabawy 

  • Niezawodne w dzień i w nocy: bardzo chłonne kulki absorbują ciecze i utrzymują je przez całą dobę.

  • Dopasowany do ciała wykrój zapewnia perfekcyjne przyleganie 

  • Optymalna swoboda ruchu: komfortowa elastyczna opaska i dopasowany do ciała kształt; cienki i elastyczny wkład pieluchy 

  • Potwierdzone dermatologicznie własności przyjazne dla skóry: bardzo miękki oddychający materiał, bez naturalnego lateksu, wybielany bez użycia chloru 

  • Odczuwalna suchość: specjalna włóknina szybko przewodzi wilgoć do wnętrza pieluchy; szerokie elastyczne falbanki przy nogach zapobiegają przeciekaniu przy bokach   





 

 




Moje spostrzeżenia:

  • Posiadają szerokie zapięcia,które dobrze przyklejają się do rzepów nie odklejając się, przyznam, że trzeba przyłożyć trochę siły, żeby w ogóle je odczepić




  • Rzep to śliczny wzór ze słoniem


 

  • Charakterystyczny element to elastyczną opaska z tyłu pieluszki, która przystosowuję się do ciałka dziecka, dzięki temu dobrze przylega

 

 

  • Wykonana jest z dobrej jakości, miłej w dotyku, gładkiej dzianiny koloru białego - taki kolor przybrała po wybieleniu 

 



  • Pieluszka jest dosyć gruba, co powoduje, że nie przesiąka tak szybko

  • Posiada wkład chłonny, które absorbuje brzydkie zapachy oraz ciecze


 

 

 

 


  •   Ma szerokie, duże falbanki, które zabezpieczają przed przelaniem się zawartości na zewnątrz



Porównanie ze znaną marką.



  •   BabyDream są masywniejsze, grubsze



  • Rzepy obu marek wykonane są w podobny sposób, ale zauważyłam, że przy kilkukrotnym odpinaniu i zapinaniu pieluszek BabyDream zapięcie się nie "wyrabia" - zapina się tak samo za 10 razem jak za pierwszym




  • Materiał zewnętrzny BabyDream jest mniej chropowaty


 

 

 

  • BabyDream posiada szersze zapięcia

 


  • Obie dysponują elastycznymi  opaskami, pozwalającymi na idealne przyleganie  pieluszki do ciała, ale w BabyDream ta jest większa




  • BabyDream wyposażona jest w podwójne falbanki zabezpieczające przez wylaniem się zawartości pieluszki

     

  •  BabyDream 4+ nie uczula

  • Jest troszkę sztywna

  • Przy całonocnym noszeniu nie przelała się

  • Nie pachnie tak ładnie jak Pampers

  • Cena ok. 30zł/56 szt.


Podsumowanie:

Pieluszki BabyDream "Fun & Fit", czyli "Zabawa i Dopasowanie", uważam, że dobrze spełniają swoją funkcję. Przede wszystkim nie uczulały mojego Igora, czego obawiałam się najbardziej, gdyż mój syn jest alergikiem. Kolejny plus daję im za to, że świetnie sobie radzą z absorbowaniem śiuśków i kupek. Nic się nie przelewa, a gdy jest tego tam na prawdę duuużo, to podwójne falbanki chronią przed przedostaniem się zawartości na zewnątrz. Ponad to posiadają szerokie zapięcia, które nie odpinają się mimowolnie, należy też trochę siły przyłożyć, aby zdjąć pieluszkę. Za co sobie je bardzo cenię, gdyż mój syn notorycznie sam sobie odpina pieluchy i ściąga je zasuwając z gołą pupą po domu. Jaka przy tym radocha jest :) No i co najważniejsze BabyDream są dużo tańsze niż Pampers. To chyba najważniejszy argument. Jakościowo dla mnie są takie same, a skoro dobra jakość to po co przepłacać?

 

Każde maleństwo jest inne i każdego może uczulić, więc musicie wypróbować same drogie mamy.

Pozostaje mi tylko polecić pieluszki BabyDream 4+, gdyż u nas się bardzo dobrze sprawdziły.

 

Dodam tylko, że pieluszki te dostępne są w Drogerii Rossman, a przy użyciu karty Rossnę, o której wspominałam w poście tutaj,   można je zakupić jeszcze taniej.



Dziewczyny co sądzicie o tych pieluszkach?

Używałyście?




5 komentarzy :

  1. Uwielbiałam Babydreamy, nie przeciekały, nie odparzały pupy i nie trzeba ich było zmieniać co 2 godziny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sklei uzywam PAMPERS a praktykowałam wiele marek nie byłam zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedziemy po pieluchy dla młodszego dzisiaj, chyba wiem co kupimy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj kupiłam te pieluszki i jestem z nich bardzo zadowolona. Bardzo obszerna i pomocna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się kochana, że moja opinia się przydała, aczkolwiek rozmiar 4 BabyDream powodował mega odparzenie na pupie mojego synka :/

      Usuń

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...