1 2 3 4 5

Obserwatorzy

3 marca 2013

Prezent idealny - Lampka nocna - Żółw podwodny Cloud-B





Tematem mojego dzisiejszego posta jest Tranquil Turtle, czyli Żółwik Przynoszący Ukojenie, którego Igorek otrzymał ode mnie i od mojego męża jako pierwszy prezent urodzinowy.

Tranquil Turtle jest to funkcjonalna Święcąco-grająca lampka nocna.

Powodem jej zakupu była awersja mojego Igora do jego łóżeczka. Syn nasz mając rok spał razem z nami w jednym łóżku, a z dnia na dzień robiło się coraz to ciaśniej i ciaśniej...  Próbowaliśmy wielu sposobów, by przyzwyczaić synka do spania w łóżeczku, ale malec za nic w świecie nie chciał tam nawet leżeć, aż do momentu, w którym jego nowy przyjaciel zasypiał razem z nim....





 

Najpierw zerknijcie na przesłodki filmik z żółwiem w roli głównej, a później zapraszam na recenzję :)




video

















Według producenta:

  • magiczne, uspokajające światło i kojące dźwięki pomogą w zapadnięciu w błogi sen

  • działa kojąco na zmysł wzroku i słuchu

  • lampka wyświetla magiczny podwodny efekt świetlny z delikatnym ruchem fal

  • odtwarza  kojące dźwięki  ( 2 melodie)

  • skorupa świeci na relaksujący zmysły kolor - akwamaryna :)

  • istnieje możliwość regulacji jasności

  • automatyczne wyłączanie po 23 minutach

  • produkt na baterie  - 3 baterie AA - w zestawie

  • lampka może towarzyszyć maleństwu już od jego pierwszych dni



Moje spostrzeżenia:

  • Maskotka posiada twardą plastikową, chropowatą kopułę emitującą  łagodne światło, które daje efekt wydobywania się światła spod wody

  • Na "skorupie" żółwia dostępne są 5 przycisków, które służą do uruchomienia lampki, włączenia muzyki, zmiany melodii, włączenia/wyłączenia optycznego ruchu fal oraz do przyciszania i pogłaśniania melodii.

     

 

 

  •  Brzuszek żółwia posiada przykrywkę, która służy do skrywania miejsca do przechowywania baterii, głównego włącznika urządzenia oraz pokrętła zmniejszającego lub zwiększającego natężenie światła


 

 

 

 

 

 

  • W kopule wbudowane są 4 światełka, które emitują magiczne światło. Po wciśnięciu odpowiedniego przycisku wprawiane są w ruch, światło załamuje się na plastikowej kopule tworząc optyczny efekt ruchu fal.

 

 

 

 

 

 

 

  • Żółwik wykonany jest z mięciutkiego, wytrzymałego materiału, który łatwo nie ulega zabrudzeniu

  • Lampka odtwarza 2 rodzaje dzwięków - szum fal, melodia relaksacyjna

  • Zasilana jest 3 bateriami AAA

  • Solidnie wykonana zabawka

  • Przyciąga uwagę dziecka

  • Daje ukojenie i spokojny sen

  • Po 23 minutach lampka sama się wyłącza

  • Koszt 150-175zł (my zapłaciliśmy 175zł kupując Lampkę w Sklepie Internetowym Marko)

 

 

Samej zasady działania lampki nie da się opisać w 100% słowami, więc zapraszam Was do obejrzenia filmu nakręconego przeze mnie:

 

 

video

 

 

 

Podsumowując:

 

 

Skorupa żółwia świecąc stonowaną akwamaryną emituje magiczny, lekko falujący efekt, które sprawia wrażenie światła pod wodą, a towarzyszą temu odgłosy oceanu i podmorskie melodie. Efekt szumu wody, fal  działa na dziecko  kojąco, przyjaźnie i relaksująco być może dlatego, że przypomina mu życie w brzuchu mamy. 

U nas lampka świetnie się sprawdziła. Szczerze polecam ją rodzicom, którzy przeprowadzili się w nowe miejsce - taka zabawka pozwoli szybciej zadomowić się w innym miejscu.



Podoba się Wam nasz magiczny żółwik? :)










22 komentarze :

  1. Jaki śliczny! Czemu ja nie miałam takich fajnych zabawek jak byłam dzieckiem? :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetny ten żółwik! Super zabawka i w dodatku bardzo przydatne urządzenie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny.
    My nie mamy żadnej nocnej lamki akurat, a córcia i tak trafia w nocy do naszego łóżka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo nie macie żadnej nocnej lampki :)

      Usuń
  4. Jest genialny *.*
    Za moich czasów nie było takich zabawek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama sobie bym takie coś kupiła;D Genialny żółwik :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mi się podoba:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze takiej lampki nocnej nie widziałam. Wygląda bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochalam sie w tym zolwiku. chyba taki kupie mojeku Kubusiowi. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. zastanawiałam się właśnie nad możliwością regulacji głośności w obawie, że dźwięki będą zbyt hałaśliwe dla mojego Maluszka...chyba kupię mu na zajca, bo wygląda fajnie :) Zastanawiamy się jeszcze nad opcją z gwiazdami ale chyba ten fajniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzisiaj zakupiłam żółwika dla swojego malucha. Zabawka jest urocza i faktycznie pomaga w zasypianiu :-) Zastanawia mnie tylko jedna rzecz. Silniczek odpowiedzialny za ruch fal dość głośno pracuje (słychać stukanie). Nie wiem, czy to wada mojej zabawki, czy wszystkie mają tak samo? Prośba o informację. Jeżeli tylko mój żółw tak ma, to go wymienię :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm aż musiałam sprawdzić naszego żółwika, trochę słychać dzwięk silniczka kiedy pracuje (ruch fal) ale to jest takie delikatne brzęczenie i słychać to praktycznie jak się przyłoży do ucha...przy włączonej muzyczce albo szumie fal dzwięk ten jest zagłuszony.

      Usuń
    2. Kochana u mnie również nie słychać żadnego odgłosu "stukania", wszystko gra w jak najlepszym porządku. Może spróbuj wymienić żółwia na innego.

      Usuń
  11. Nasza córka dostała żółwia na swoje pierwsze Boże Narodzenie. Ta zabawka jest fantastyczna.potrafi szybko uspokoić i ululać Małą do snu. Rodziców przy okazji też ;-) bardzo dobre wykonanie zabawki. Szum fal jest rewelacyjny. światło jest delikatne i nie rozbudza dziecka, gdy włączamy w nocy np. do karmienia. żółw jeździ też z nami na wszystkie wyjazdy.

    OdpowiedzUsuń
  12. No to żółwik zostanie przyjacielem chłopca na długie lata. Do takich zabawek nabiera się dużo sentymentu i zaczyna traktować jak kolejnego domownika. Super, że dzięki żółwiowi dziecko sypia już samo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nasz synek dostał tego żółwika jak miał 2,5 roku i potwierdzam - ten żółw jest magiczny!!! Dziecko przestało miec problemy z zasypianiem :) Stawiamy żółwia na podłodze (bo moje dziecko zaraz by cos w nim majstrowalo, gdyby był bliżej), włączamy, dziecko gapi sie w sufit na "fale", słucha cudnej melodyki i zasypia SAMO! Żółw sie sam wyłącza, wiec nie trzeba sie potem zakradac do pokoju, zeby wyłączyć światło ;) Naprawdę polecam!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Po Twojej recenzji, jestem pewna, że kupię to dziecku na Mikołaja, ale chce się upewnić czy można wyłączyć kompletnie dzwięk i oglądac tylko szum fal?

    OdpowiedzUsuń
  15. Zastanawiam się czy przy uruchomieniu samej lampki, bez dźwięku zawsze będą wwyświetlane fale, czy może istnieje możliwość zapalenia " zwykłego " światła?

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo uroczy żółwik, świetny motyw lampki. Chętnie coś takiego swojej córce kupię, sama też mogła bym mieć coś takiego.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne są takie lampeczki dla dzieci. ja swoich pociech jeszcze nie mam, ale może kiedyś nadejdzie ten czas, że będą wtedy będę szukała takich cudowności. Jak na razie powoli ogarniam nowe mieszkanie i stanęło na oświetleniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...