1 2 3 4 5

Obserwatorzy

16 marca 2013

Przeciwzmarszczkowy KREM POD OCZY FLOS-LEK - opinia










 Tematem mojego dzisiejszego posta będzie znów walka z oznakami upływającego czasu oraz widocznymi z tym procesem zmianami. Mowa o zmarszczkach, więc przedstawiam Wam Przeciwzmarszczkowy Krem Pod Oczy FLOS-LEK, jeden z produktów kuracji hialuronowej ANTI-AGING, którego otrzymałam do przetestowania, dzięki uprzejmości firmy FLOS-LEK.

To kolejny testowany przeze mnie produkt serii przeciwzmarszczkowej FLOS-LEK, tutaj opisywałam działanie innego kosmetyku należącego do tej linii.



Jeśli ciekawe jesteście rezultatów stosowania, zapraszam na recenzję poniżej.





















Według producenta:


  • Pojemność: 30 ml
  • Wiek: 35+
  • Krem dostarcza skórze substancji budulcowych i odżywczych, przyspiesza proces regeneracji.
  • Drobnocząsteczkowy kwas hialuronowy natychmiast wypełnia zmarszczki, widocznie wygładza skórę, zmniejsza ilość płytkich zmarszczek tzw. „kurzych łapek”. 
  • Olej arganowy uspokaja podrażnioną skórę, uzupełnia niedobory bariery lipidowej warstwy rogowej naskórka, działa przeciwzmarszczkowo. 
  • Peptydy sojowe przyspieszają metabolizm komórkowy, co wpływa na poziom dotlenienia komórek. Chronią skórę przed promieniowaniem UV. 
  • Krem wyraźnie zmniejsza oznaki starzenia. 
  • Efekt: Poprawa napięcia, jędrności i elastyczności skóry wokół oczu. Wygładzenie zmarszczek i rozjaśnienie cieni pod oczami. Redukcja podpuchnięć. Objawy stresu zniwelowane.
  •  Sposób aplikacji: Na oczyszczoną skórę okolic oczu nanieś niewielką ilość kremu i delikatnie wklepać. Stosować na noc i na dzień. Doskonały pod makijaż.
  • Cena: 19,99 zł

 





Skład:
Aqua, Pentylene Glycol, Caprylic/Capric Triglyceride, , Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate SE, Glycerin, Ethylhexyl Stearate, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Cyclomethicone, Argania Spinosa Kernel Oil, Sodium Hyaluronate Crosspolymer, Polyglyceryl-4 Diisostearate/Polyhydroxystearate/Sebacate, Sodium Isostearate, Butylene Glycol, Tripeptide-3, Panthenol, Argania Spinosa Kernel Extract , Sodium Cocoyl Glutamate, Carbomer, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin.


 Moje spostrzeżenia:
  • Krem o niezbyt gęstej konsystencji, białej barwie, pozbawiony zapachu
  • Nie uczula
  • Nie zawiera szkodliwych konserwantów i sztucznych barwników
  • Delikatny
  • Szybko się wchłania
  • Świetnie nawilża
  • Nie nadaje skórze tłustego filmu 
  • Skóra powiek jest zdecydowanie jędrniejsza i elastyczniejsza
  • Rozjaśnia cienie pod oczami
  • Bardzo wydajny - jedno opakowanie wystarcza na co najmniej 2 miesiące
  • Nie powoduje zaskórników
  • Testowany okulistycznie
  • Zmniejsza opuchnięcia
  • Jest uniwersalny - można stosować na dzień, pod makijaż oraz na noc












 Podsumowanie:
Przeciwzmarszczkowy Krem pod oczy firmy Flos-Lek testowałam wspólnie z moją mamą, ze względu na to, że kosmetyk wskazany jest do używania przez osoby, które osiągnęły 35r.ż przypuszczałam, że testowanie na mojej skórze będzie mało obiektywne. Zmarszczek na twarzy nie mam dużo, w okolicy oczu najwięcej. Po ponad miesiącu testowania stwierdzamy, że krem średnio radzi sobie z niwelowaniem zmarszczek ma bardzo delikatne działanie, natomiast perfekcyjnie nawilża, ujędrnia, uelastycznia, rozjaśnia cienie oraz redukuje opuchnięcia pod oczami (efekty redukcji opuchnięcia widoczne na zdjęciach poniżej). Ponad to posiada lekką konsystencję, nie zatyka porów.  moja mama, które regularnie stosuje kremy przeciwzmarszczkowe, zauważyła, że większość kremów przeciwzmarszczkowych niestety powoduje powstawanie zaskórników - krem pod oczy Flos-Lek nie.
Nie powodował również uczulenia. Wydaje się być bardzo wydajny - przez ponad miesiąc stosowania zużyłyśmy obie pół opakowania. Niewielka ilość kremu (nawet jeszcze mniejsza niż na zdjęciu) wystarcza do aplikacji na skórę obu oczu. Szybko się wchłaniał, nie pozostawiając tłustej warstwy.

Jak dla mnie bomba, moja mama też sobie go bardzo chwali.

Jego cena również jest rozsądna, więc jeśli poszukujecie kremu pod oczy, który ujędrniłby skórę powiek, zredukowałby opuchnięcia oraz rozjaśnił cienie pod oczami - polecam ten krem.

Oceńcie efekty same.


 


 Przed:





Miesiąc po:





Więcej info na temat kuracji hialuronowej ANTI-AGING oraz innych ciekawych informacji na temat produktów Flos-Lek znajdziecie na stronie producenta tutaj.


 Zapraszam Was również do polubienia Facebookowego Fanpeg'a Flos-Leku tutaj.



Co sądzicie o tym kremie?
Może miałyście okazje go również używać?






 

3 komentarze :

  1. Akurat z tej serii mam krem na dzień i na noc, a pod oczy tylko krem dla męża, ale muszę porównać skład :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie się też sprawdził ten krem ;) chyba kupię sobie kolejny od Flos-leku bo może jakaś nowość mnie skusi

    OdpowiedzUsuń
  3. Lepiej zmienić laskę na młodszą...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...