1 2 3 4 5

Obserwatorzy

7 marca 2013

Szampon do włosów z proteinami mleka HEGRON - opinia






Jakiś czas temu nawiązałam przemiłą współpracę z Panią Moniką - przedstawicielką marki Tenex, a w ramach niej otrzymałam do przetestowania kilka produktów marki HEGRON COSMETICS.

W moim dzisiejszym poście chciałabym podzielić się z Wami moimi spostrzeżeniami oraz opinią na temat Szamponu do włosów z proteinami mleka HEGRON.






Przyznaję, że wcześniej miałam już do czynienia z marką HEGRON, a mianowicie z kosmetykami do stylizacją włosów. Moja mama jest fryzjerką i stara się kupować tylko produkty  dobrej jakości i skutecznym działaniu. Szamponu tej firmy nie miałam okazji jeszcze używać, dlatego z wielką chęcią go testowałam. 


Zapraszam na recenzję poniżej.













 

 

 

 

 

Według producenta:


  • Produkowany na bazie naturalnych składników, zawiera proteiny mleka i prowitaminę B5. 

  • Odbudowuje strukturę włosów. 

  • Włosy stają się miękkie, nabierają połysku, łatwo się rozczesują. 

  • Posiada przyjemny świeży aromat, jest łagodny i odpowiedni dla każdego rodzaju włosów

 

 

 

 

Skład produktu:

 

 

 

 

 

Moje spostrzeżenia:

 

  • Szampon posiada w miarę rzadką konsystencję, barwa płynu mleczno-perłowa, zapach przyjemny nieco chemiczny

  • Konsystencja jest rzadka, ale szampon świetnie się pieni - niewielka ilość wystarcza do umycia włosów jaki skóry głowy

  • Włosy po umyciu i wysuszeniu są błyszczące, gładkie, łatwo się rozczesują, ale zauważyłam też  że się nieco elektryzują

  • Szampon posiada  500ml butelkę bez dozownika z wielkim otworem, co wcale nie jest praktycznym  rozwiązaniem

  • Proteiny mleczne zawierają duże ilości minerałów, takich jak: potas, wapń, sód, miedź, kobalt, jod, cynk, mangan, chlor, fosfor, witaminy A, D, C, B1, B2 i K oraz białko i kwasy tłuszczowe. Posiadają zdolność naprawiania przerwanych wiązań keratyny, dzięki czemu odbudowują nawet ekstremalnie zniszczoną strukturę włosa.

  •   Cena preparatu to ok.7-8zł/500ml

 

 

 




Podsumowanie:

Szampon do włosów z proteinami mleka HERGON określany jest mianem "holenderskiej jakości" chociaż nigdy nie używałam holenderskich kosmetyków, więc nie jestem w stanie określić czy "holenderska" to dobra jakość.

Co jak co, ale można powiedzieć, że spełnił moje oczekiwania. Włosy po umyciu nim stają się gładkie, łatwo się rozczesują, nie plątają się. Zdecydowanie są miększe w dotyku, ale miałam wrażenie, że szybciej się przetłuszczają. Butelka szamponu posiada wielki otwór, przez co bardzo ciężko jest odmierzyć właściwą porcję preparatu, gdy za mocno przechylisz 0,5l butlę, możesz się spodziewać, że  połowa jej zawartości wyląduje  w wannie. Uważam, iż powinna posiadać dozownik, albo szampon powinien być w tubie.


Dobra jakość za rozsądną cenę. Polecam.


Jeśli jesteście ciekawe jakie artykuły posiada firma HEGRON w swoim asortymencie zapraszam do obejrzenia strony internetowej producenta tutaj.

 

 

 








Pytanie do Was dziewczyny: Znacie kosmetyki firmy HEGRON?

A może używałyście szamponu z proteinami mleka?

Jakie są Wasze spostrzeżenia?

Co sądzicie na temat tego kosmetyku?













7 komentarzy :

  1. Pamiętam, że kiedyś moja mama go używała i nie narzekała na niego !

    OdpowiedzUsuń
  2. oj ja też pamietam :)ja dostałam od nich masło do ciała-odżywke i żel pod prysznic dla dzieci

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy o nim nie słyszałam :) ale wydaje sie być fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z ciekawości udam się do drogerii zobaczyć w jakiej cenie można go nabyć.

    OdpowiedzUsuń
  5. te kosmetyki to jakas tragedia,sama chemia i zero skutecznosci.stosowalam odzywke bez splukiwania,w zyciu takiego shitu nie widzialam....

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze nie miałam tego szmaponu

    OdpowiedzUsuń
  7. No niestety, ja kupiłam odżywkę i szampon i byłam mega niezadowolona. W ogóle nie spełniały swojego zadania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...