1 2 3 4 5

Obserwatorzy

9 marca 2013

Testujemy produkty dla dzieci i niemowląt firmy AKUKU

 

 

 

Jakiś czas temu nawiązałam przemiłą współpracę z firmą AKUKU, która polegała na wyborze 3 produktów z bogatego asortymentu firmy i zapłaceniu tylko 15zł za przesyłkę. 

Według mnie to bardzo dobra propozycja i z wielką chęcią skorzystałam.

Firmę AKUKU poznałam rok temu na Targach Dziecięcych i już wtedy spostrzegłam, że marka ta wyróżnia się na tle innych innowacyjnymi produktami. Wtedy nie było okazji aby zapoznać się ze wszystkimi produktami, ale pracę domową odrobiłam.

 

 

 

 

 

 

Wybrałam do testowania:

  • Okrycie kąpielowe z kapturem

 

 

 

 

 

  • Talerzyk ze sztućcami

 

 

 

 

 

 

 

  • Prześcieradło z gumką

 

 

 

 

 

 

 

Cały asortyment produktów firmy AKUKU można zobaczyć tutaj.

 

 

Zapraszam Was na recenjzę z używania powyższych produktów w kolejnych postach.

 

Prawda, że dysponują funkcjonalnymi i fajnymi produktami?

Które z nich wybrałyście do testowania?

 

 

 

 

4 komentarze :

  1. my tez testujemy,miseczka rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój maluszek jest już juniorkiem, wiec odpadam, ale asortyment ciekawy :)

    P.S. Pozdrawiam i obserwuję Malinową Koleżankę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny talerzyk.:P
    P.S: Napisz jak paczuszka dotrze.:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...