1 2 3 4 5

Obserwatorzy

31 marca 2013

Wygrana na blogu i zapowiedź Candy

 

Chciałabym pochwalić się moją ostatnią wygraną w konkursie na blogu  W deszczu marzeń, burzy słów, myśli niewypowiedzianych....  zorganizowanego przez przesympatyczną Anię :) SPośród wielu uczestników zostałam wylosowana  - to moja pierwsza taka nagroda wygrana poprzez losowanie, dlatego tym bardziej jestem zadowolona :)


Dziękuję Aniu :)

 


Oto nagrody jakie wygrałam.



 

 

 

  

 

 

Najbardziej przypadł mi do gustu porcelanowy lakier do pazokci MIYO. Utrzymuje sie na paznokciach dosyć długo - uwielbiam go :)

 

 

 

 

 




Kochane moje czytelniczki, dziękuję, że jesteście ze mną. Chciałabym podziękować serdecznie również za komentarze, miłe słowa, ale i też za sugestie i szczere opinie.


Niedługo mój blog kończy roczek, dlatego zapowiadam wszem i wobec, że w przyszłym tygodniu rusza blogowe rozdanie.


Do wygrania wielka paka kosmetyków wielu firm (Venus, L'ambre, Eva, Timotei i wiele innych)  - oceniam ją na wartość ponad 200zł, dlatego warto być obserwatorem mojego bloga oraz polubić Fanpage'a Only You na FB



Piszecie się na to? :) 

Mogę na Was liczyć? :)



7 komentarzy :

  1. Cieszę się, że nagroda się podobała. :) Na pewno zorganizuję jeszcze nie jedno rozdanie. :)
    Pozdrawiam! :*:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten jasny lakierek mi sie bardzo podoba :) gratuluje wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  3. szczęściara same wspaniałości! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje!
    mam perfumy z FM i są boskie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...