1 2 3 4 5

Obserwatorzy

17 kwietnia 2013

Liebster Award

 

LIEBSTER AWARD to nagroda, którą można otrzymać od innego blogera za "dobrze wykonaną robotę". Jest to forma docenienia i wyróżnienia szczególnie młodych blogów, które dzięki temu mogą zdobyć na popularności. Po otrzymaniu nagrody należy na swoim blogu odpowiedzieć na 11 pytań zadanych przez blogera, oraz wybrać do nominacji 11 innych blogów, nowych, albo z małą liczbą obserwatorów. Nie można nominować bloga, od którego otrzymało się nagrodę! Nagrodzonych przez siebie blogerów trzeba poinformować i zadać im 11 wymyślonych przez siebie pytań. 

 

 

 

 


Dostałam nominację do LIEBSTER AWARD od Mamy na Karuzeli. Dziękuję bardzo! :) Ucieszyłam się, gdyż nie brałam jeszcze udziału w takiej zabawie, zawsze z ciekawością przyglądałam się temu na innych blogach i troszeczkę zazdrościłam, że nikt mnie nie nominował :) Udało się :)




Oto pytania zadane przez Mamę na Karuzeli:

 



1. przytulanki - szyjesz czy kupujesz? Niestety kupuję. 

2. słodycze dla dzieci - codziennie czy w weekendy? Wmawiam sobie, że przenigdy, ale są codziennie. 

3. książeczka czy bajka w telewizji? Książeczkę szybciej Igor zniszczy :) 

4. Twoja ulubiona przekąska? Żelki. 

5. wakacje nad morzem czy w górach? Nad morzem. 

6. lektura na wakacje - co planujesz przeczytać? Atlas Anatomii Sobotta. 

7. ulubiony zabieg w domowym SPA? Kąpiel borowinowa. 

8. kolor pokoju, kącika Twojego dziecka? Fuksja. 

9. ćwiczenia w domu, na powietrzu czy na siłowni? W domu. 

10. ulubiona książeczka Twojego dziecka? Ostatnio porwał Baśnie Braci Grimm.

11. ulubione perfumy mamy? Yves St Laurent - Baby Doll.














Oto pytania przygotowane przeze mnie:




1. Jaki jest powód założenia Twojego bloga?
2, Co robisz w wolnych chwilach?
3. Za co najbardziej kochasz swoje dziecko/ dzieci?
4. Co lubisz w sobie najbardziej?
5. Podróż Twoich marzeń?
6. Ulubiona potrawa?
7. Ulubiona zabawka Twojego dziecka?
8. Jaka jest Twoja ulubiona marka kosmetyków?
9. Twój znak zodiaku?
10. Twój ulubiony zespół muzyczny?
11. Co podarujesz dziecku na Dzień Dziecka?





Dziewczyny mam nadzieję, że weźmiecie udział :)

7 komentarzy :

  1. Super odpowiedzi^^ Widzę, że synek się "edukuje";)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzieki za nominacje, w wolnej chwili postaram sie odpowiedziec:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie czasem poczytać takie odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki za nominację ;) moje odpowiedzi znajdziesz tutaj: http://zwyczajnamama.blogspot.com/2012/11/libster-blog-wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominację. Zaciekawiła mnie ta książka Sobotta, Ty masz latem odpoczywać, a nie uczyć się hi hi:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za nominację, bardzo mi miło. Jak już sie wykaraskam z zakretu życiowego to na pewno wezmę udział w zabawie. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. szycie przytulanek to nie na te czasy hehe

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...