1 2 3 4 5

Obserwatorzy

2 kwietnia 2013

Testujemy okrycie kąpielowe z kapturem firmy AKUKU

 

 

 

 

 

 

 

Wybór odpowiedniego ręcznika dla dziecka - nie jest taką prosta sprawą, jak początkowo się wydaje... Czy lepiej wybrać takie z kapturkiem? Może lepiej bez kapturka, w większym rozmiarze? Ceny artykułów dziecięcych osiągają kosmiczne wartości, ale z doświadczenia wiem, że można trafić na okrycie dobrej jakości w całkiem rozsądnej cenie.


Przedstawiam Wam Ręczniczek z kapturkiem firmy AKUKU. 

 

 

 

 

 

 

 

 Mój synek go uwielbia, ja też mam o nim swoje zdanie, jeśli jesteście ciekawe mojej opinii, zapraszam poniżej.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Według producenta:

 

  • Okrycie kąpielowe Akuku z kapturem wykonane jest z bawełny (82%) i poliestru (18%). 

  • Miękkie i przyjazne. 

  • Prać w sposób tradycyjny. 

  • Dostępne różne wzory haftów oraz w dwóch rozmiarach: 75x75cm i 94x94cm .

 

 

 

 

 

 

Moje spostrzeżenia:

  •  Dwustronny ręczniczek z kapturem wykonany jest z bawełny i poliestru

 

 

 

 

 

 

 

  • Wykończony lamówką

  • Na kapturku widoczny przepięknie wyhaftowany baranek

 

 

 

 

 

  • Okrycie wykonane z mięciutkiego, nie grubego, ciepłego materiału

  • Okrycie można powiesić na wieszaku

  • Dobrze się prasuje

  • Po wielu praniach w pralce nie mechaci się, nadal jest mięciutki

  • Kapturek wewnątrz posiada wchłaniający wodę materiał a'la frotte 

 

 

 

 

 

  • Posiada metkę informujący o sposobie użytkowania

 

 

 

  • Cena: ok.30 (94x94cm)

  • Idealny pomysł na prezent







 

 

 

 

 

 

 Podsumowanie:

Okrycie kąpielowe z kapturkiem AKUKU jest bardzo praktycznym artykułem. Przydaje się zarówno po kąpieli jako ręczniczek, ale również można go wykorzystać jako okrycie, po wysuszeniu skóry dziecka, np. po wyjściu z basenu. Wykonany jest z bawełny i poliestru, które wspólnie nadają mu niebywałą miękkość. Z jednej strony materiał wygląda podobnie jak frotte, z drugiej zaś jest miły w dotyku, przypomina puszek. Wykończony jest lamówką, ta zapobiega strzępieniu się brzegów ręcznika i nadaje mu ponad to estetycznego wyglądu. Na kapturku widoczny przepięknie wykonany haft. W kwestii  prania i prasowania nie mam zastrzeżeń. Prałam go już kilkadziesiąt razy i materiał nie zmechacił się, nadal jest miękki, zauważyłam jego lekkie rozciągnięcie pod wpływem ciała mojego Igorka, ale wcale nie zepsuło to jego wyglądu. Bardzo dobrze wchłania wodę.

Cena jego jest bardzo atrakcyjna, gdyż okrycia w takich wymiarach kosztują ponad 50zł.


Jeśli poszukujecie ręczniczka i okrycia w jednym dla swojego malucha zdecydowanie polecam Wam firmę AKUKU.

 

Na stornie producenta znajdziecie okrycia w wielu innych kolorach oraz z przeróżnymi haftami. Warto zerknąć na inne produkty,  które charakteryzują wytrzymałością i ciekawym designem.


Zachęcam również do polubienia Fanpage'a AKUKU na Facebooku by być na bieżąco ze wszystkimi rabatami, konkursami i nowościami.




Dziewczyny znacie firmę AKUKU?


Używacie produktów tej firmy?







6 komentarzy :

  1. To okrycie jest rewelacyjne, my mamy z aplikacją misia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a właśnie szukam czegoś na fajny prezent dla maluszka, super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja czekam na zdjecie synka w tym reczniczku- muszę go obejrzeć skoro ma zostać moim zięciem :) hahaha

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny jest ten ręcznik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat okrycie naprawdę mają świetne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Okrycie Akuku jest bardzo delikatne i świetnie sprawdza się w roli otulacza ale niestety słabo chłonie wodę - tutaj o wiele lepiej sprawdzają się ręczniki z grubszej bawełny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...