1 2 3 4 5

Obserwatorzy

2 maja 2013

Artykuł w gazecie ? Mega kreatywny pomysł na prezent dla bliskiej osoby









Urodziny, Imieniny, Dzień Matki, Rocznica ślubu - istnieje wiele okazji do obdarowania bliskich nam osób wymarzonym ale i trafionym upominkiem. Jak ciężko wybrać odpowiedni prezent z racji określonej okazji pewnie przekonaliście się nie raz. Może tym razem lepiej by było wybrać alternatywę dla kolejnego zestawu kosmetyków, kwiatów czy słodkości? Warto zdecydować się na ponadczasowy i jedyny w swoim rodzaju prezent, który wywołałby zaskoczenie, zastrzyk adrenalinki a jednocześnie byłby unikatową pamiątką.


W dzisiejszym poście chciałabym przedstawić Wam kolejny z moich pomysłów na kreatywny upominek dla bliskiej Wam osoby, który zadowoli jubilata jak i obdarowującego - Artykuł w gazecie.


Jak można wykonać taki prezent? Już tłumaczę, dodam tylko, że nie musicie biec do pobliskiej drukarni czy do miejscowego wydawnictwa - wszystko można przygotować w domu :)



Upominek w formie artykułu w gazecie zdecydowałam się podarować mojej teściowej z racji nadchodzących jej 46 urodzin (Ależ ja jestem hojna....) Razem z mężem długo zastanawialiśmy się co tym razem podarować "babci". Kosmetyków posiada od groma, kwiaty zwiędną, czekoladki tuczą, więc postanowiliśmy poszukać unikatu. Przeszperałam Internet wzdłuż i wszerz, aż poprzez rekomendację na odwiedzonym którymś z kolei forum natrafiłam na stronę www.gazetomania.pl.


Tam przeczytałam informację: 

"Zaskocz kogoś bliskiego gazetą z artykułem + fotką o nim w Gazecie!W kilka minut (bez rejestracji) stwórz wydanie gazety o wybranej osobie.

 

Po chwili namysłu zdecydowałam się na stworzenie spersonalizowanego tekstu o mojej "ukochanej" teściowej :) 

 

 

 

4 stronicową Gazetę przygotowuję się bardzo łatwo: Klikamy na stronie gazetomania.pl w pole START i działamy. 


 

 

 Wybieramy artykuł do pasującej okazji. Dopasowujemy front gazety.

 

 

 

 

 

 

 

 Jak widzicie możliwości wyboru artykułów jest mnóstwo. Zależy tylko jaka okazja nas interesuje. Możemy nawet ustalić datę wydania gazety oraz umieścić własny skomponowany tekst.

 

 

 

 

 

 

 Po wybraniu artykułu i wpisaniu odpowiednich danych tj. imię, nazwisko, data urodzenia jubilata itd. możemy wstawić również jego fotografię, oczywiście jeśli tylko takową posiadamy.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Następnie wybieramy wzór Gazety, tutaj również mamy mnóstwo możliwości.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Całość oczywiście można obejrzeć jak się prezentuje oraz poprawić ewentualne pomyłki.

 

 

 

 

Na koniec wystarczy wybrać koszta dostawy i wykonania Gazety, które zależą od tego czy ta ma być oprawiona oraz sposobu dostarczenia przesyłki.

 

 

 

 

 

 

Wystarczyło przelać pieniążki na konto wykonawcy, czyli gazetomania.pl a już na następny dzień kurier dostarczył pod mój adres pięknie oprawioną gazetę w mahoniową ramę oraz dodatkowy nieoprawiony 4 stronicowy egzemplarz.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wszak, że z teściową czasem dogadujemy się jak pies z kotem, ale jako, że jestem ambitną osobą postanowiłam trochę zagrać jej na nerwach :) 

 

Wkręciłam kobiecinę, że po drodze kiedy zmierzaliśmy do niej wstąpiliśmy na stację benzynową a tam "ku naszemu zdziwieniu zobaczyliśmy mamusię na pierwszej stronie gazety". Możecie sobie tylko wyobrazić jaką miała minę :) Szkoda, że nie zabrałam ze sobą aparatu by uwiecznić ten moment. Uwierzyła w prowokację, nie mogła pojąć jak znalazła się w gazecie, ale bała się przeczytać artykuł o sobie, gdyż jak stwierdziła, "coś złego o niej napisałam" ;) Z drżącym sercem i wypiekami na twarzy poprosiła abym przeczytała wszystkim uczestnikom imprezy urodzinowej artykuł. "Jest osobą ciepłą, sympatyczną, zawsze uśmiechniętą i zawsze mającą dobre słowo dla każdego. Bezkonfliktowa, nie doszukuje się w niczym drugiego dna, nie ma w sobie tej typowej dla kobiet skłonności do analizowania każdego słowa...." z moich uśmiechniętych ust wybrnęły (z ciężkim sercem;) słowa, zerkałam tylko kątem oka w jej stronę, by sprawdzić jaka jest jej reakcja.... Była tak zaskoczona, że nie mogła wydobyć z siebie żadnego dźwięku. Gdy przeczytałam tekst wzięła gazetę do rąk przeczytała w skupieniu jeszcze kilka razy i wyjąkała: "Ale jak to? Poważnie to o mnie?" Przeczytała ponownie swoje imię i nazwisko cytując z artykułu. Uwierzyła. Skwitowała mówiąc: "Ale emocje! Jak to pięknie mnie Aniu opisałaś, wiedziałam, że piszesz teksty do Internetu, ale spodziewałam się, że napiszesz coś złego o mnie..." Ktoś odezwał się po tych słowach: "Poczekaj, dopiero pierwszą stronę przeczytałaś...." 

 

Było mega wesoło a teściowa oraz wszyscy goście byli zszokowani prezentem. Ogólnie przejawiała zadowolenie i dziękowała chyba ze sto razy, gdyż później powiedzieliśmy jej prawdę skąd wziął się ten pomysł (by nie dręczyła mnie już pytaniami)...










Jak widzicie w prosty i tani sposób można sprawić komuś niesamowitą radość, mieć satysfakcję z podarowania unikatowego prezentu z gwarancją, że nikt z sąsiadów czegoś podobnego nie widział. Dodatkowa porcja śmiechu jest w sytuacji, gdy znajomi osoby obdarowanej Gazetą z zazdrością czytają komplementy na temat jubilata. Uważam, że jest to prezent trafiony w 10, sama chciałabym taki otrzymać i powiesić w widocznym miejscu.


Jeśli szukacie pomysłu na unikatowy prezent polecam Gazetomanię bardzo gorąco.

 

 

Znajdziecie tutaj wiele inspiracji, np. jako prezent na 40 urodziny, upominek na rocznicę ślubu,  ale nie tylko, bo też może to być świetny prezent na Dzień Mamy, dla Tatydla Nauczyciela.





Kochani, a Wy co sądzicie o moim pomyśle na prezent? :)

Może macie jakieś inne sprawdzone pomysły na okazjonalny upominek?

Chętnie poczytam propozycje. 






12 komentarzy :

  1. świetny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam to :) Kiedyś zamawiałam dla koleżanki.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale swietny przent ;))
    chyba pomyślę o takim dla kogoś bliskiego :)
    na pewno będzie oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł i na pewno bardzo oryginalny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super prezent i bardzo oryginalny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł, na pewno oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale prezent pomyslowy...nawet na komunie

    OdpowiedzUsuń
  8. haha musiał być ubaw niezły :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł genialny ( zwłaszcza z wkrętem teściówki )

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi sie podoba ten pomysl, chyba zgapie na urodziny przyjaciolki ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...