1 2 3 4 5

Obserwatorzy

23 czerwca 2013

No to "bazujemy" z Lumene :)


Każda z nas pragnie idealnego a zarazem trwałego makijażu, który nawet pod wpływem potu, łez czy czasu utrzyma się na twarzy dostatecznie długo. Niezależnie od tego czy wybieramy się na imprezę, randkę, zabiegany spacer z dzieckiem chciałybyśmy wyglądać tak, jak zaraz po nałożeniu kosmetyku. Osobiście już od dawna szukałam kosmetyku, który pomógłby mi utrzymaniu "kresek" na powiekach minimum kilka godzin, a właściwie do tej pory :)


Możecie sobie wyobrazić jakie było moje dziwienie, gdy kreski i cienie utrzymały się aż do wieczora. Nie było potrzeby poprawiania, ponownego nakładania cieni - makijaż wyglądał idealnie.


To wszystko zasługa Bazy pod cienie do powiek (Lumene Beauty Eye Shadow Base) fińskiej marki LUMENE, w którą zaopatrzyłam moją ukochaną kosmetyczkę dzięki niezastąpionej Drogerii Internetowej BodyLand.pl

 

 



Przyznaję, że wcześniej podchodziłam bardzo sceptycznie do wszelkiego rodzaju baz do twarzy, gdyż wydawało mi się, że tego rodzaju preparaty skutecznie zatykają pory tworząc zaskórniki. 

Bez obaw - skóra powiek pozbawiona jest gruczołów łojowych, jest bardzo wrażliwa, nie ma możliwości jej przetłuszczenia a istnieje możliwość jej upiększenia. Nadaje się do cery tłustej i mieszanej. Nie mniej jednak efekty oceńcie sami.






 

 

Co o produkcie pisze producent?



 

 

Według producenta:

 


Rozwiązanie Lumene: Baza na oczy zatrzymuje na swoim miejscu cienie do powiek i utrzymuje je bez zmian przez cały dzień. To pozwala na równą i czystą aplikację cieni i kresek. Naturalny beżowy odcień wyrównuje kolor skóry powiek. Doskonały również jako baza na usta. Bezzapachowy.

 

Sposób użycia: Nałóż niewielką ilość bazy na powieki. Rozprowadź ją. Przypudruj powieki. Nałóż makijaż.

 

Pojemność: 7ml

 

Arktyczne składniki - Olej z nasion fińskiej lingonberry:

  • 100% naturalny olej pozyskany przez fińskich naukowców

  • Podstawowe kwasy tłuszczowe zawarte w oleju z nasion, kwasie linolowym (omega-6) i kwasie alfalinolowym (omega-3) chronią skórę przed przedwczesnym starzeniem

  • Zawierają rzadką formę witaminy E, tokotrienol, który jest znakomitym antyoksydantem

  • Zawiera witaminę C rozjaśniającą skórę

  • Efekt wzmocnienia, odżywienia i odnowienia





Skład:








Moje spostrzeżenia:

  • Preparat zamknięty w beżowej tubce o wysokości 7,5 cm, szer. 1,5cm oraz pojemności 7 ml. Zamknięcie w formie nakrętki. 

 

 

 

  • Idealne opakowanie dla bazy - wystarczy wycisnąć upragnioną ilość kosmetyku zamiast "grzebać" paluchem w słoiczku

 

 

 

 

  • Baza o bezowym odcieniu posiada bardzo lekką, kremową konsystencję, pozbawiona jest zapachu

 

 

 

 

 

  • Niezwykle wydajna

  • Aplikuje się ją w bardzo prosty sposób - wystarczy lekko wklepać

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Nie uczula

  • Nie zatyka porów

  • Pozwala na wyrównanie kolorytu skóry na powiece

  • Utrzymuje makijaż w nienaruszonym stanie aż do demakijażu

  • Skóra powiek staje się gładka i jędrniejsza

  • Cena: 25,95zł





 

 

 

Podsumowanie:


Baza pod cienie do powiek firmy Lumene jest produktem idealnym, od dawna poszukiwanym przeze mnie. Używałam tego rodzaju produktu firmy Artdeco oraz Pupa, niestety nie byłam tak bardzo zadowolona z efektów. Dopiero Lumene uświadomił mi, że takiego kosmetyku potrzebowałam. Wystarczyło tylko nanieść niewielką ilość bazy na powieki delikatnie przyklepując aby cieszyć się trwałym makijażem :)

Preparat ten zamknięty jest w niewielkiej tubce z nakrętką i uważam, że jest to najodpowiedniejsze opakowanie do tego typu kosmetyków. Wyciśnięcie upragnionej ilości kosmetyku lepiej przedstawia się niż "grzebanie" paluchem w słoiku w poszukiwaniu bazy... Jej charakterystyczną cechą jest kremowa, lekka niczym chmurka konsystencja, według mnie jest idealna. Ponad to nie posiada żadnych substancji zapachowych ani barwników, więc nic nie powoduje uczulenia. Bynajmniej ja nie odczułam żadnego uczucia szczypania czy dyskomfortu na powiekach. Preparat posiada naturalny beżowy odcień, nie jest za ciemny, co znacznie ułatwia nałożenie makijażu. Jaśniejszy odcień powiek odmładza wygląd i spojrzenie, dlatego te "rejony" warto utrzymywać w jaśniejszych tonacjach. Każdy rodzaj cieni (mineralne sypkie, cienie w kamieniu, w sztyfcie, w kremie, w kredce) wytrzymuje na niej do demakijażu (!). Cienie nie załamują się w zgięciach powiek.  Kreski nie spływają - coś cudownego! Baza ta jest niesamowicie wydajna. Oczy maluję codziennie i podejrzewam, że ta malutka tubka wystarczy mi na ok. 2 lata. Baza nie zatyka porów, świetnie matuje każdy rodzaj cery a powieki po niej są gładkie o wyrównanym kolorycie, wyraźnie są jędrniejsze. Cena może troszkę zwalić z nóg, jednak ze względu na wydajność myślę, że warto wydać takie pieniądze.Ponad to chciałam zaznaczyć, że konkurencja posiada tego typu produkty w wyższych cenach, dlatego warto się skusić.


Dziewczyny, jeśli poszukujecie kosmetyku, który utrwali makijaż oczu na bardzo długo z czystym sumieniem polecam Wam ten produkt.

 

 

Możecie go nabyć tutaj poprzez Drogerię BodyLand.pl w promocyjnej cenie - warto skorzystać!

 

 

 



1 komentarz :

  1. Wiele dobrego czytałam na jej temat, a Ty kolejny raz przekonujesz, że warto ją mieć ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...