1 2 3 4 5

Obserwatorzy

13 czerwca 2013

Wyniki Rocznicowego Rozdania Only You






Witam Was moi drodzy, pewnie czekacie na wyniki rozdania? 


To za momencik...

 

Chciałabym podsumować całą zabawę oraz coś ogłosić.

 

Jest mi bardzo przykro, iż niektóre osoby polubiają Fanpage'a Only You czy też obserwują mojego bloga tylko po to, aby zagarnąć nagrodę. Chciałam się zabezpieczyć na wypadek nieuczciwych "konkurowiczów".

Informuję, że wykonałam screeny na Facebooku jak i na moim blogu. Wiem doskonale kto jest moim fanem.

 

W razie odlubienia lub odobserwowania mojego bloga dana osoba nie ma możliwości wzięcia udziału w kolejnym organizowanym konkursie lub rozdaniu.


Nikogo nie zmuszam do bycia fanem z przymusu i tylko i wyłącznie dla konkursu.


Byłoby cudownie, gdyby te 103 osoby, które wzięły udział w konkursie przeczytały treść choć jednego mojego posta.


Nie mówię, że wszyscy tak postępują, bo wiem, że czytają ten tekst również moi wierni czytelnicy, dlatego serdecznie Wam dziękuję za to, że tu jesteście - to dla Was dzielę się swoimi przemyśleniami oraz to Wy dajecie mi powód do prowadzenia tego bloga.



Nie przedłużając...

 

Maszyna losująca została wprawiona w ruch i pierwsza paczuszka z etui "Zebra" wędruje do..... 

 







Kręcimy korbą....

 

Maszyna losująca wybrała osobę, do której powędruje drugi zestaw kosmetyków....

 

A jest to...

 





Chciałabym nagrodzić Was wszystkich, niestety nie miałam aż tylu nagród.


W ramach pocieszenia maszyna wylosuje jeszcze jedną osobę, którą obdaruję darmowym Voucherem na kurs internetowy "Planowanie kariery, czyli droga do sukcesu".

 

 

Kto to będzie?

 

Maszyna ruszyła i wylosowała. 


 






Kaśśś^^

kinga.b

Greta Kamińska




Dziewczyny piszę już do Was maila z info o wygranej :) Gratuluję!


Dziękuję jeszcze raz wszystkim za udział w zabawie, ale nie smućcie się, niedługo rusza kolejny konkurs z nagrodami ;)

 

 

 


P.S Śledźcie uważnie mojego Fanpage'a na Facebooku.







19 komentarzy :

  1. Gratuluję :) i popieram takie dzialania niech sie nie czuja bezkarni Ci co tylko chca cos wygrac!

    OdpowiedzUsuń
  2. ojejku, jak ja się cieszę :)
    naprawdę super :)
    dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję i gratuluję pozostałym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwyciężczyniom :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :) A co do osób, które przyszły tu tylko na konkurs - mnie, co prawda, konkurs sprowadził na Twojego bloga, ale nawet mi do głowy nie przyszło, żeby go potem "odlubić" ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Kochana! Wygrałam w Twoim rocznicowym konkursie akurat w dzień, kiedy My z Miśkiem świętujemy rocznicę^^ Cieszę się bezgranicznie!:D

    OdpowiedzUsuń
  7. gratki,znow nie mialam szczescia :/ ale co tam narazie mam co testowac :D

    OdpowiedzUsuń
  8. kurczaczek, niewiele zabrakło :P czekam więc na kolejne rozdania :))

    gratulacje, dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...