1 2 3 4 5

Obserwatorzy

16 sierpnia 2013

Żel borowinowo-solankowy Dra Dudy usprawnia pracę Fizjoterapeuty.


Wiecie, czasami zastanawiam się czy wybrałam dobry zawód...


Wele ludzi narzeka, marudzi: że jest "ciężko"," nie jest kolorowo", "marna pensja a roboty dużo", "pracy nie ma"...

Ja jednak mam na to wszystko swoje zdanie, uwielbiam pracę z ludźmi, najbardziej zadowolona jestem z tego, że daję im możliwość pomocy a ponad to uśmiechu pomimo wielkiego bólu. Swoim pacjentom zawsze powtarzam, że bez systematycznej pracy efektów nie będzie, to tak jak w życiu...Zawsze ich dopinguję i motywuję a z dnia na dzień u niektórych widzę postępy - to w tym zawodzie jest najpiękniejsze.


Stajesz się w pewnym momencie świadkiem "ponownych narodzin"... Pojawia się wiele wzruszających a czasem kontrowersyjnych momentów, jednak nie żałuję, że wybrałam sobie taki zawód.


Wystarczy emanować dobrą energią, znajdować najprostsze rozwiązania  oraz kierować się logiką aby być dobrym Fizjoterapeutą.


Czy ja nim jestem? Nie wiem, o to należałoby zapytać moich pacjentów, chociaż wiem, że są lepsi ode mnie...


Być może Fizjoterapeuta ze mnie kiepski, ale za to odkrywca pierwsza klasa :) Jakiś czas temu znalazłam super produkt dla Reumatyków i muszę koniecznie o nim Wam opowiedzieć - być może Wasza babcia, dziadek lub rodzice cierpią na bóle stawów? No ba...To im się zdecydowanie przyda...


 

 

Przedstawiam Wam Rozgrzewający Żel borowinowo-solankowy Dra Dudy, który należy do bogatego grona Kosmetyków Uzdrowiskowych z Buska Zdroju Doktora Romana Duda, który jako PIERWSZY w Polsce opracował recepturę kosmetyków opartych na bazie wody siarczkowej nadając im nazwę „kosmetyków uzdrowiskowych dra Dudy". Wszystkie receptury kosmetyków wytwarzanych przez P.P.H.U "BIO-GALEN" s.c. i P. F. "BUSKOFARM" sp. z o. o. są oryginalnymi opracowaniami doktora Dudy powstałymi w jego laboratorium i znane są pod marką " Kosmetyki Uzdrowiskowe Dra Dudy". 

Pod tą nazwą kryje się oryginalny produkt z "duszą".

 

 



A co mówi o nim sam producent?

 


 

 

 

Według producenta:


  • HYPOALERGICZNY"ŻEL BOROWINOWO-SOLANKOWY"(Dr Duda) na bazie wodnego odwaru z "BOROWINOWEJ KOSTKI IWONICZNEJ", tworzywa naturalnego od zawsze stosowanego w lecznictwie uzdrowiskowym.

  • Masaż "ŻELEM BOROWINOWO-SOLANKOWYM" (Dr Duda) wspomaga i ułatwia każdy rodzaj masażu skóry, zapobiega problemom naczynkowym skóry, hamuje proces starzenia się skóry, zapobiega odleżynom, regeneruje skórę zniszczoną i zwiotczałą, usuwa objawy cellulitu, wzmacnia i stymuluje naturalną witalność skóry, zwłaszcza suchej i nadmiernie złuszczającej się.

  • Masaż "ŻELEM BOROWINOWO-SOLANKOWYM" (dr Duda) wchodzi w skład "PROGRAMU CZTERECH KROKÓW PIELĘGNACJI SKÓRY ŁUSZCZYCOWEJ DOKTORA DUDY"

     


Składniki (Ingredients) INCI:

 



Sposób użycia:

  • dwa, trzy razy dziennie niewielka ilość żelu wmasować w skórę, aż do całkowitego wchłonięcia się,

  • przed kąpielą, dwa do trzech razy w tygodniu wmasować żel w skórę całego ciała lub w okolicy stawów.


Działanie i zastosowanie:

  • ułatwia i wspomaga masaż kosmetyczny, sportowy i rehabilitacyjno-leczniczy skóry całego ciała oraz poprawia kondycję zmęczonych rąk i nóg,

  • pobudza mikrokrążenie w skórze, poprawiając jej ukrwienie i zmniejszając napięcie drobnych naczyń w skórze, zapobiega ich  rozszerzaniu i pękaniu,

  • neutralizując wolne rodniki tlenowe hamuje procesy starzenia się skóry oraz oczyszcza ją z toksyn i zapobiega odleżynom,

  • przyspiesza regenarecję skóry zniszczonej i zwiotczałej wspomagając jej funkcjonowanie,

  • masaż skóry żelem usuwa objawy cellulitu,

  • nie brudzi i nie zostawia tłustej pozostałości na skórze i bieliźnie,

  • orzeźwia i stymuluje wzmacniając naturalną witalność skóry, zwłaszcza suchej, nadmiernie złuszczającej się, a także atopowej z wypryskami, intensywnie ją nawilża (wspomaga leczenie farmakologiczne).







Moje spostrzeżenia:


  • Preparat o przejrzystej lekko brązowej barwie, rzadkiej konsystencji oraz mocno ziołowym aromacie 

     

     

     

  • Zamknięty jest w białej zwyczajnej 200ml butelce (zamknięcie na klik)

     

     

  • Stworzony na bazie wodnego odwaru z Kostki Iwonickiej, która jest naturalnym produktem leczniczym otrzymywanym z borowiny pochodzącej z ekologicznie czystych złóż w Polsce i soli jodobromowej iwonickiej, dzięki której borowina zyskuje dodatkowe walory lecznicze

  • Przeznaczony jest do każdego rodzaju masażu leczniczego, w leczeniu łuszczycy oraz bóli reumatycznych

  • Hamuje proces starzenia się skóry

  • Poprawia wygląd skóry, nawilża ją i stymuluje jej witalność 

  • Redukuje cellulit podczas masażu wyszczuplającego

  • Nie brudzi bielizny

  • Nie pozostawia uczucia tłustego filmu na skórze

     

     

  • Ekspresowo się wchłania

  • Daje uczucie chłodu

  • Daje komfort i ulgę zmęczonym nogom i dłoniom

  • Nie uczula

  • Cena: ok. 12zł




Podsumowanie:


Żel borowinowo-solankowy- Rozgrzewający należy do bogatego grona Kosmetyków Uzdrowiskowych z Buska Zdroju Doktora Romana Duda. Charakteryzuje go konsystencja, która nie przypomina żelu, jest rzadka, lejąca co powoduje, że preparat momentalnie się wchłania. Posiada przejrzystą, lekko-brązową barwę oraz mocno ziołowy a jednocześnie przyjemny aromat, który długo utrzymuje się na powierzchni skóry. Zamknięty jest w białej, prostej buteleczce o pojemności 200ml. W bardzo prosty sposób można go zaaplikować, wystarczy otworzyć wieczko, wylać preparat w zagłębienie dłoni i masować konkretną powierzchnię ciała. Znacznie ułatwia pracę masażysty. Stosowałam go w masażach moich bliskich jak i pacjentów z przewlekłymi bólami reumatycznymi. Po serii 10 zabiegów każdy z nich zauważył znaczną poprawę kondycji skóry oraz ogólnego samopoczucia. Bóle stawów były zredukowane, skóra stała się napięta, odżywiona, wyglądała młodziej. Warto zaznaczyć tutaj, że preparat choć jest na bazie wodnego odwaru Kostki Iwonickiej otrzymywanej z borowiny, nie brudził bielizny ani skóry. Nie powodował powstawania uczucia tłustego filmu ani klejącej warstwy. Co dziwne każdy z pacjentów uznał, że masaż za pomocą żelu dawał przyjemne uczucie chłodu, ukojenia i redukcji bólu. Odczułam to również na własnej skórze, kiedy używałam go na tylnej części ud. Posiadam w tych miejscach znaczny cellulit. Po miesięcznej kuracji stwierdzam, że ten jest mniej widoczny, ale dodam, że dodatkowo oprócz masaży wykonywałam ćwiczenia usprawniające mięśnie kończyn dolnych, stąd widoczne efekty. Po dość intensywnych ćwiczeniach używałam żelu borowinowo-solankowego na dolne partie kończyn, redukowałam tym samym tzw. "zakwasy".  Dodatkowo ułatwiał moją pracę z pacjentami, więc zaręczam, że jest świetnym środkiem fizykochemicznym. Polecałam go każdemu z moich pacjentów, nawet swojej rodzinie.


Żel borowinowo-solankowy daje znaczną ulgę bolącym stawom, dlatego zamiast wybierać się do Sanatorium możecie w domowych warunkach stworzyć warunki uzdrowiskowe za niewielkie pieniądze. Warto sprezentować go rodzicom czy dziadkom, którzy cierpią z powodu choroby reumatycznej.


To tyle ode mnie, natomiast jeśli potrzebujecie więcej informacji na temat tego wspaniałego produktu odsyłam Was na Stronę Internetową Producenta tutaj.



Mam nadzieję, że choć troszkę zainteresowało Was działanie tego produktu, może ktoś z Was miał możliwość jego używania?


Co o nim sądzicie?

2 komentarze :

  1. To coś dla mojego dziadka, byłby dobry na jego bóle kręgosłupia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a dla nas młodych na cellulit i obolałe nogi po terningu fitness!:D
    Polecam
    Anka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...