1 2 3 4 5

Obserwatorzy

28 stycznia 2014

Moda chłopięca - Barbaras


 

O tym jak ciężko trafić w gusta ubiorowe małego szkraba przekonała się już pewnie nie jedna mama...

 

Igor odkąd skończył 2 lata próbuje decydować sam w co ma być danego dnia ubrany, aby nie popaść w paranoję daję mu wybór między dwoma rzeczami i tak metodą tłumaczenia jak "krowie na granicy" dochodzimy do pewnego kompromisu :)


Nasz kawaler ponad to jest bardzo wybredny, nie można go ubrać w tak byle co...Co to to nie!


Uwielbia być odziewany w "babcinowe prezenciki" a jak to babcie rozpieszczając swoje wnuczęta kupują masę pięknych ubrań.


Szczególnie bliska memu sercu marka, wybierana również przez babcie Igora to Barbaras - zerknijcie na zdjęcia ;)












Moje ulubione spodnie typu ogrodniczki z  kolekcji REKSIO ZDOBYWCA.

 

 

 

 

 

 

  • Kolor - grafit.

  • Ozdobę stanowi aplikacja z wizerunkiem REKSIA umieszczona na przodzie ubranka

  • Dzięki regulowanym szelkom można je dopasować do wzrostu dziecka


















  • Wykonane są z bawełny i elastanu, podszewka spodenek w 100% jest bawełniana

  • Posiadają elastyczne ściągacze nogawek, które przytrzymują ubranko, a przy tym nie uciskają delikatnych nóżek - można je również podwijać

  • Na przodzie  dwie praktyczne kieszonki, w których Igor nosił dosłownie wszystko - od piasku po narzędzia :) 

  • Są niezwykle wygodne (syn nie zgłasza żadnych uwag przy ich noszeniu), praktyczne i pięknie się prezentują na małym modnisiu

  • Dzięki szelkom mogą posłużyć na wiele miesięcy - tak jak w przypadku mojego Igora

  • Co najważniejsze posiada  certyfikat odzieżowy „Bezpieczny dla niemowląt”














Szafirowy kaftanik na polarku z najnowszej kolekcji REKSIO W KOSMOSIE

 

 

 

 

 

 

 

  • Z wizerunkiem kultowego REKSIA, wykonanym farbami ekologicznymi. 

  • Wykonany z bawełny i poliestru.

  • Bluza zapinana jest na suwak, posiada kapturek wyłożony bawełnianą dzianiną w kolorze soczystej zieleni. 

     

     

 

 

 

 

 

 

 

  • Z przodu dwie praktyczne kieszonki 

  • Posiada certyfikat odzieżowy „Bezpieczny dla niemowląt” 

  • Pięknie się prezentuje, nie mechaci i nie pruje ;)

  • Jest wygodna i ciepła, mój syn ją uwielbia








Body z długim rękawem z kolekcji 'LIGA”











  • Wykonane całkowicie z mięciutkiej bawełny

  • Delikatnie przełamujące klasyczną kolorystykę szarości, czerwieni i bieli z  szafirowym błękitem

  • Charakter całości jest utrzymany w powracającym trendzie amerykańskich „high school ligue”

  • Zapinane na bezniklowe zatrzaski.

  • Posiada zabawny nadruk Byczka wykonany farbami ekologicznymi. 

  • Posiadacertyfikat odzieżowy „Bezpieczny dla niemowląt”

  • Nadają się do spania, zabawy, codziennego noszenia

  • Nie uwierają dziecka

  • Nie rozciągają się, nie mechacą

  • Ślicznie się prezentują na każdym malcu - mój chrześniak je odziedziczył i równie gustownie się prezentują













Z pełną odpowiedzialnością polecam ubranka tej firmy każdej mamie. Są rewelacyjnie wykonane, żadna niteczka nie wychodzi, nie odstaje. Kolory, nawet po masie prań nie spierają się (Zaręczam głową :), aplikacje nie odklejają się, materiał nie mechaci, nie rozciąga - nawet po roku użytkowania ubrania te wyglądają jak nowe! 

Pięknie się prezentują na każdym dzieciaczku. 

Nigdy nie zawiodłam się na marce Barbaras, dlatego drogie mamy z czystym sumieniem polecam Wam ubranka tej firmy.

Będziecie zadowolone a Wasze dzieci pięknie wystrojone ;)








Już niedługo, bo za dwa miesiące, moja córa pojawi się na świecie i ją też będę ubierać w Barbaras, bo wiem, że ciuszki te posłużą na długi czas a dodatkowo później można komuś je podarować w nienaruszonej formie ;)

Zakochałam się w dziewczęcych czapeczkach... ;)

 

 

 

 






Jeśli nie znacie tej marki zapraszam Was na stronę Internetową Barbaras tutaj.


Zaś poniżej dostępny jest Facebookowy fanpage firmy, gdzie możecie być na bieżąco z nowościami pojawiającymi się na rynku. 

 


 

 

Zapraszam do polubienia i obejrzenia bajkowych ubranek, czyż nie są urocze? :)





 

8 komentarzy :

  1. Spodnie z Reksiem są mega! Mój Starszy uwielbia Reksia, a ja Barbaras :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te ciuszki i uroczy chłopak ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ubranka sa rewelacyjne, a mały przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciuszki rewelacja a ogrodniczki reksio bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  5. reksio mega!
    mały przystojniak :)

    zapraszam na lasagne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piszesz o swoim dwulatku, a mi od razu przypomina się mój synek jak był w tym wieku i wykłócał się ze mną o ubiór. Dziś też ma swoje ulubione "zestawy". Pozdrawiam

    Zapraszam na mój blog : http://mojedziecko-mojsyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie najbardziej podobają się bluzy- są świetne, Mały mega,;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...