1 2 3 4 5

Obserwatorzy

15 maja 2014

Wyniki KONKURSU Wygraj i przetestuj butelkę NUK FirstChoice+





Nie owijając w bawełnę, spośród wszystkich zgłaszających udział mamusiek wybrałam dwie, których wypowiedzi spodobały mi się najbardziej :) a tym samym to one będą testowały butelkę NUK.

Są to:


 

Aneta Kazimierczak - miejmy nadzieję, że córci już się ulewać nie będzie :)
oraz
Małgorzata Stryjecka - za uśmiech i poczucie humoru :)



Dziewczyny, proszę Was o jak najszybszy kontakt ze mną poprzez wiadomość prywatną na Facebooku lub mailowo onlyou@op.pl w celu przekazania Wam bardzo istotnych informacji.


Dziękuję wszystkim za udział w konkursie i zapraszam do wzięcia udziału w następnych.



Pozdrawiam serdecznie.


8 komentarzy :

  1. gratuluje, ja niestety nie posiadam tak malutkiego dziudziusia. Jak Laurka?

    OdpowiedzUsuń
  2. w tym tygodniu wystartował nowy agregat zBLOGowani, umożliwiający: generowanie ruchu na blogi które dołączyły, dający możliwość obserwowania blogów i ulubionych wpisów. zapraszamy do rejestracji na www.zblogowani.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ;) Super są te buteleczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W podobnym konkursie wygrałam kiedyś ubezpieczenia Compensa Takie życie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...