1 2 3 4 5

Obserwatorzy

2 czerwca 2014

Zrobiło się bardzo... intymnie... ;)


Na temat tego w jaki sposób powinno się dbać o higienę miejsc intymnych, by zapobiegać rozwojowi infekcji pisałam w poście "Nowoczesna higiena intymna...", poruszyłam tam również kwestię doboru podpasek, które pomagają niwelować objawy podrażnień czy chorób tych miejsc. 

 


W tym poście chciałabym opowiedzieć Wam o pewnym produkcie Gentle Day, który w parze z podpaskami tejże marki, leczy i chroni obszary intymne narażone na działanie bakterii czy alergenów. 

Same pewnie niejednokrotnie przekonałyście się ile kłopotu może spowodować infekcja w tych miejscach... 

Ból, zaczerwienienie, pieczenie, swędzenie trudność przy siedzeniu, oddawaniu moczu, dyskomfort przy odbywaniu stosunku a nawet upławy, to tylko niektóre z objawów, które towarzyszą przy tej niechcianej przypadłości. Cierpią na nie starsze panie, młode dziewczęta, a nawet ciężarne mamusie. Sama na własnej skórze się o tym przekonałam ( na dodatek w ciąży) kiedy jeden jedyny raz po użyciu żelu do higieny intymnej, który w składzie miał Sodium Lauryl Sulfate (potocznie nazywany SLS), pojawiło się mega uczulenie a walczyłam z nim spory kawał czasu, aż trafiłam na swojego wybawcę - Naturalny żel do higieny intymnej Gentle Day. Preparat ten okazał się rewelacyjnym panaceum, stał się moim ulubionym produktem, nie tylko dlatego, że pomógł pozbyć się uciążliwej infekcji, ale również z innych powodów.











Zawiera mnóstwo cennych dla utrzymania zdrowia intymnego składników. Różni się znacznie od znanych preparatów polskich marek...

Poczynając od składu, przechodząc obok buteleczki i miłym, delikatnym zapachu a kończąc na opartym na zapewnieniu producenta działaniu ja widzę znaczną różnicę między preparatami, których używałam do tej pory. 

 

To są moje przemyślenia, a w jaki sposób produkt ten opisuje Producent, Gentle Day?












 

 

 

 

 

 

 

Według producenta:



  • Płyn do higieny intymnej z kwasem mlekowym, żelem aloesowym i ekstraktem z żurawiny.

  • Do skóry wrażliwej.

  • Nadaje się zarówno do higieny intymnej, jak i do mycia całego ciała..

  • Wolny od SLES, parabenów, barwników, zawiera wyłącznie surowce pochodzenia naturalnego (99 %).

  • Płyn nie zawiera ługów, mydła i alergenów.

 

 . Płyn do higieny intymnej Gentle day®można stosować codziennie. Pozwoli on pozbyć się nieprzyjemnych doznań, które pojawiają się po wizycie na basenie, po wystąpieniu dużego stresu, z powodu złej diety lub stosowania środków antykoncepcyjnych. Właśnie niniejsze czynniki zakłócają naturalną równowagę pH okolic intymnych. Płyn do higieny intymnej Gentle day® różni się od innych tym, że zawiera naturalny kwas mlekowy (lactic acid), który reguluje pH produktu w taki sposób, że nie podrażnia śluzówki, dlatego zaleca się dla osób ze skórą szczególnie wrażliwą. Kwas mlekowy nawilża i odbudowuje mikroflorę. Żel aloesowy pomaga odbudować naturalny poziom nawilżenia, wzmacnia funkcje ochronne skóry, łagodzi podrażnione miejsca. Ekstrakt z żurawiny – bogaty w witaminy, w szczególności w witaminę C, która jest konieczna do zachowania elastyczności skóry, działa jak antyoksydant, posiada właściwości dezynfekujące i stymulujące. Gliceryna nawilża i odżywia skórę.

 

 



Skład:





Moje spostrzeżenia:

  • Delikatnie żółtawa ciecz o żelowej, przejrzystej niegęstej konsystencji, delikatnym, miłym dla nosa, lekko kwaskowatym zapachu mieści się w białej butelce z zamknięciem 

 

 

 

 

 

  • Łatwa forma aplikacji, lecz pompka byłaby tutaj praktyczniejszym rozwiązaniem w odmierzeniu odpowiedniej ilości preparatu

 

 

  • Miłe dla oka, bardzo kobiece opakowanie

 

 

  • Nie pieni się bardzo intensywnie

  • Łatwo się go spłukuje

  • Mogą używać go zarówno kobiety jak i mężczyźni

  • Zawiera naturalne składniki - kwas mlekowy, ekstrakt aloesowy i żurawinowy

  • Odpowiedni dla wrażliwej skóry - nie podrażnia miejsc intymnych

  • Leczy infekcje

  • Pomaga pozbyć się upławów

  • Nie ściąga skóry

  • Nawilża śluzówkę pochwy 

  • Zachowuje kwaśne pH pochwy

  • Można stosować go również na problematyczne miejsca na całym ciele

  • Ma działanie dezynfekujące lecz jest bardzo delikatny

  • Nie zawiera SLS-ów, parabenów, barwników, mydła 

 

 

  • Testowany dermatologicznie

  • Wydajny, niewielka ilość płynu wystarczy na umycie miejsc intymnych

  • Brakuje mi informacji, w jakim wieku dziewczynki mogą używać tegoż preparatu

  • Nie uczula

  • Odświeża

  • Usuwa nieprzyjemne zapachy

  • Można stosować go kilka razy dziennie, szczególnie podczas menstruacji

  • Pomaga skrócić czas krwawienia podczas połogu

  • Cena: ok 40zł








Podsumowanie:


Kolejny produkt, który powinien zagościć w łazience każdej kobiety to Naturalny żel do higieny intymnej firmy Gentle Day. Posiada on żelową, niegęstą konsystencję o przejrzystej lekko żółtawej barwie. Zauważyłam  również czerwone drobinki - ekstrakt żurawinowy. Zapach jego jest kwaskowy, ale przyjemny, delikatny, nie jest porównywalny z innymi preparatami do higieny intymnej. Cechą charakterystyczną marki jest bardzo kobieca, w kolorze fuksji etykieta na białej 250ml butelce z zamknięciem. Elementem pożądanym tutaj jest pompka, która ułatwiłaby aplikację. Nie jest ona utrudniona, ale lepiej nacisnąć pompkę, niż postawić butelkę do góry dnem, a zawartość drogiego preparatu wyleję się poza opakowanie. Żel nie pieni się intensywnie (brak SLS w składzie), za co wielki plus i przez to łatwiej jest go spłukać. Jest to również zaleta, gdyż źle spłukany preparat w miejscu intymnym powoduje uczulenie...Żel ten mogą stosować kobiety i mężczyźni w miejscach intymnych jak i na całe ciało. Pomaga w leczeniu przesuszonych miejsc, ja używałam go w kuracji suchej skóry na kolanach i łokciach - spisał się perfekcyjnie, już po pierwszym myciu zauważyłam, że skóra już nie łuszczyła się. Jest skuteczny, ale też delikatny. Nie podrażnia i nie powoduje wystąpienia uczulenia, ba leczy te istniejące. Nie posiada w składzie SLS-ów ani konserwantów, tylko naturalne składniki, kwas mlekowy, ekstrakt z żurawiny bogaty w witaminę C oraz aloesowy. Kwas mlekowy zapewnia odpowiedni poziom pH (kwaśny) w pochwie, co uniemożliwia rozwój drobnoustrojów. Ekstrakt z żurawiny ujędrnia skórę, zaś aloes łagodzi podrażnienia i reguluje poziom nawilżenia śluzówki pochwy. Idealny w leczeniu infekcji miejsc intymnych.Od dawna używany Lactacyd zastąpiłam tym, a Lactacyd w nowym opakowaniu również nie posiada konserwantów, jest też tańszy ;) Początkowo przy używaniu tego preparatu odczuwałam lekkie pieczenie, ale teraz już wiem, że to przez infekcję. Po kilku użyciach pieczenie jak i upławy zniknęły. Należy zaznaczyć tutaj, że oprócz kuracji żelem Gentle Day, na co dzień używałam wkładek i podpasek tej marki. Najważniejsze, że skrócił znacznie krwawienie w okresie połogu. Niwelował przykre, nie ukrywajmy, w okresie połogowym zapachy...Czułam się odświeżona, pachnąca, kobieca. Brakuje mi tylko informacji w jakim wieku można rozpocząć używanie tego preparatu... Cena może odstraszać, ale gdy pojawi się infekcja lepiej zaopatrzyć się w ten produkt.


Polecam gorąco! Szczególnie w okresie połogu i zaburzonej menstruacji ;) 


Więcej informacji na temat tego produktu znajdziecie na stronie Gentle Day.




Kobietki, jak podoba Wam się ten preparat? 


Co na uporczywe infekcje polecacie?






6 komentarzy :

  1. Bardzo fajny płyn, nie znam tej firmy, ale zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też dobrze się spisuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie ten produkt, ale nigdzie go nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. po raz pierwszy widzę ten żel :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Opakowanie rzeczywiście ma fajne, szkoda tylko, że pompki nie posiada.
    Ja też Anusiu stosuję Lactacyd, ostatnio zastąpiłam go ciekawym żelem z Netto, jakaś ich marka, ale jestem z niego bardzo zadowolona, zapach piękny ma i butelka z wygodną pompką ułatwia stosowanie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...