1 2 3 4 5

Obserwatorzy

10 sierpnia 2014

Handmade Okładka Minky na książeczkę zdrowia dziecka - mabebe


Mam małą podpowiedź dla osób, które szukają prezentu dla norwonarodzonego maluszka.

 

 

To coś unikalnego, zwraca uwagę każdego, jest perfekcyjnie wykonane a na dodatek jest śliczne :)

 


Igorowa książeczka zdrowia mieści się w małej plastikowej teczuszce i w sumie to idealne rozwiązanie, gdyż książeczka nie niszczy się, maluch nie zaleje ją sokiem tudzież herbatą, kartki się nie mną, rogi nie zaginają, cud miód malina :)

 

Ale brakowało mi w tym opakowanku tego "czegoś", czegoś co wzbudzi zachwyt no i pożądanie u innych mam... :)

 

 i tak zupełnie przypadkowo, po wpisaniu w wyszukiwarce hasła "Etui na książeczkę zdrowia dziecka" kliknęłam na podpowiedź pierwszą z góry.

 

 Zostałam przekierowana na stronę Allegro a tam trafiłam na pewną Aukcję...o TUTAJ...

 

 





Serce zaczęło bić mi szybciej, bo ujrzałam same piękności...








Uwielbiam mieć w posiadaniu coś, co inni jeszcze czegoś takiego w posiadaniu nie mają, a  mogłoby zaskoczyć i wzbudzić zazdrość (wiem, jestem sadystką)...


Dlatego postanowiłam zakupić przepiękną Okładkę dla mojej nowonarodzonej córy.


Jako, że jest to moja słodka księżniczka ;) wybrałam jedną najsłodszą ze słodkich (a wybór jest przeogromny) ręcznie wykonanych  cudeniek przez Panią Agnieszkę.



Ja zakochałam się w jej pracach :)



Pani Agnieszka tworzy własnoręcznie nie tylko Etui na książeczki zdrowia, ale również apaszki, czapeczki, szaliki, woreczki na kapcie, kocyki Minky a nawet nakładki na pasy bezpieczeństwa :) No dosłownie wszystko...

 


Ja mam wrażenie, że Pani Agnieszka urodziła się z maszyną do szycia :)



Zerknijcie sami - jaki kobieta ma talent. Oto link do jej butiku, który nosi nazwę MABEBE



Aktualne nowości można zobaczyć na Fanpage'u Mabebe na Facebooku a Was zachęcam gorąco do polubienia :) 

 

 

 




Może niebawem Pani Agnieszka zorganizuje konkurs, gdzie do wygrania będzie cudowna Okładka na książeczkę zdrowia? :) Kto by takiej nie chciał... ;)






Jest zupełnie wyjątkowa, gdyż jej zewnętrzna część wykonana jest z wysokogatunkowej bawełny. Wnętrze natomiast z polaru i polaru minky. Zapinane na rzep, aby karteczki, które najczęściej znajdują się w książeczce zdrowia nie wypadły.

 

 

Etui pasuje na standardowe polskie książeczki zdrowia o wymiarach 20,5x14,5cm.

Wymiary etui ok. 21x15cm


Ale jeśli posiadacie książeczki w innych, nietypowych rozmiarach, Pani Agnieszka uszyje Wam Okładki nawet nawet na takie. 




Skład: bawełna, poliester.

Pielęgnacja: pranie w 40 st. C, polaru nie prasować.







Moje spostrzeżenia:

  • Okładka składa się z trzech rodzai materiałów: bawełny, polarku Minky oraz zwykłego polarku

 

 

  • Część zewnętrzna bawełniana posiada rzep, który zamyka książeczkę, przy tym uniemożliwia wypadanie karteczek ze środka

 

 

 

  • Okładki wykonane są z mięciutkiego, oryginalnego, kultowego polarku Minky

 

 

 

 

 

 

 

  • Za okładkę można włożyć skierowania, recepty itd. co tylko duszyczka zapragnie

  • Wnętrze okładki wyścielone jest miłym zwykłym polarkiem, co również usztywnia konstrukcję etui

 

 

 

  • Okładka posiada również wstążeczkę, którą możemy zaznaczyć aktualnie czytaną stronę książeczki




  • Materiał jest miękki, delikatny w dotyku, jednocześnie mocny, gdyż Twórczyni wybrała do wytworzenia okładek wysokogatunkową bawełnę znanego producenta tkanin






  • Okładka jest wytrzymała, może posłużyć przez wiele lat

  • Nie niszczy się tak szybko w porównaniu do plastikowych etui na książeczkę zdrowia




  • Estetycznie wykonana (ręcznie), przyozdobi mamusiną torebkę




  • Gdy się zabrudzi wystarczy ją wyprać

  • Cena: 33zł


W przychodni, kiedy to pierwszy raz byłam z Laurą, Pani doktor poprosiła o książeczkę zdrowia dziecka. Jakie było jej zdziwienie, gdy ujrzała książeczkę opakowaną w etui minky. 

Skomentowała: 

-" Ojej jakie to słodkieeee :), gdzie takie rzeczy można kupić?"

A ja z dumą odpowiedziałam:

-"Na Allegro, u osoby sprzedającej pod nickiem Agus81" :)




Oprócz etui na książeczkę zdrowia zdecydowałam się również na zakup u Pani Agnieszki uroczej apaszki na rzepy wykonanej również z wysokogatunkowej bawełny.


 

Chciałam tylko zaznaczyć, że zakup ten był strzałem w dziesiąteczkę.


 

Apaszka może dodatkowo posłużyć jako śliniaczek, aczkolwiek szkoda jest brudzić pokarmem takie cudo ;)


































 

 

Apaszka MABEBE jest nieodzownym elementem każdej Igorowej stylizacji.



Na tyle ją polubił, że zakładał nie tylko do kurteczki, ale również do zwykłej bluzeczki, gdzie tej nadała prawdziwego charakteru ;)




 



 

I love handmade!

 

 

Kochani a Wy lubicie artykuły handmade?

 

Co sądzicie o przedmiotach wykonanych przez Panią Agnieszkę?


7 komentarzy :

  1. ale cudne, a młody jaki usmiechnięty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przejrzałam kilka ostatnich postów i już wiem, że będę zaglądać tu częściej, toż to cała masa genialnych pomysłów. Okładka jest słodka, chyba sama się o taką pokuszę. Serdecznie pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie, choć ja w blogowym świecie dopiero raczkuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super sprawa, taka okładka na książeczki

    OdpowiedzUsuń
  4. jak uszyc taka okladke? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super okładki są też na facebooku na stronce "Stylowa Książka" ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super okładki są też na facebooku na stronce "Stylowa Książka" ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...