1 2 3 4 5

Obserwatorzy

6 sierpnia 2014

Mały modniś i nasze wspomnienia :)

Dzisiaj nie będzie recenzji, a lekki post z dodatkiem nas...naszej rodziny :) 


Zdjęcia udostępnione w poście są tegoroczne i zeszłoroczne. 


Niektóre fotografie wykonywane były z okresu ciąży z Laurą :)


Rozgośćcie się - zapraszam Was do obejrzenia naszej  trójeczki :)




 

Igor: body Dejna.pl

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tutaj mój brat, Igor i ja




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Tutaj Igor z tatą, dla porównania - Czy też uważacie,że Igor jest "Klonem taty?" :)

 

 

 

 

Igor: body "Policja" Dejna.pl




 

 

 

 

 

 

 

Tutaj mamusia z synkiem :)

 

 

 

 

A tutaj cała nasza trójca, ekm czwóreczka :)

 

 

 

Igor w roli stróża prawa ;) Każdy przechodzący po deptaku pytał mnie: 

-"A skąd macie taką bluzeczkę z policją? Pracujecie w policji"

A ja na to:

- Niee, mój wujek jest komendantem ;), ale najszybciej można takie zdobyć na Dejna.pl ;)

 Beczka śmiechu :)

 

 

 

 

To były zeszłoroczne zdjęcia, poniżej tegoroczne :)

 

 

 

 

 

 

Igor: rampers Dejna.pl

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 "Recydywa" :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Igor: body Dejna.pl

 

 

 

 

Igor przesyła uściski :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Kwiatuszek dla twórcy firmy DEJNA za rewelacyjne, spersonalizowane ubranka dziecięce.

 

Jako mama dodam, że mięciutka bawełna nie podrażnia skóry dziecka, kolory nie spierają się a poza tym są przesłodkie, nie uważacie? :)

Z resztą...musicie przekonać się sami! 

 

5 komentarzy :

  1. Pięknie synek rośnie i radośnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Igor to już mały kawaler :)
    Jest sliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jak Twoje dzieci już podrosły. Pamiętam jeszcze jak dodawałaś ich wcześniejsze zdjęcia, czas tak szybko płynie :). Mi do porodu zostały dwa miesiące, ale już nie mogę doczekać aż maluszek pojawi się na świecie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie po sobie śladu na moim blogu.
Obiecuję odpowiednio się odwdzięczyć za zamieszczony komentarz.
Zapraszam również do dodania mnie do obserwowanych oraz polubienia Fanpega OnlyYou na Facebooku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...